PDA

Volledige versie bekijken : Meerdere (dynamische) films

Wazof
%Europe/Berlin %523 %2006, 13:33
Ik heb meerdere filmfragmenten (opgenomen met handycam). Nu is het de bedoeling dat wanneer ik op een bepaalde knop duw, een video stuk begint af te spelen. Na een bepaalde tijd (het videostuk moet nog niet op het einde zijn), druk ik opnieuw op een knop. Dan moet een ander fragment afspelen (een soort standaardfragment die tussen twee andere telkens zit). Na een bepaalde tijd druk ik opnieuw op een knop (tijd kan weer verschillend zijn van tijdsduur fragment) en moet er weer een ander stuk spelen. Na een druk op de knop moet het standaardstuk spelen, etc. ... De verschillende stukken moeten verbonden worden met een goede overgang (fade waarschijnelijk). Doordat de tijden telkens verschillend kunnen zijn, kan ik dit niet monteren in Adobe Premiere. Daarom dacht ik aan flash, om telkens een videofragment in een bepaalde scene te plaatsen, en wanner er op enter geklikt wordt, er een mc afspeelt die het effect van een fade toont.

Dit alles is voor op te spelen op een beamer (live), daarom dat de tijden verschillend kunnen zijn. De grote van het bestand heeft dus geen belang, er is geen compressie nodig, want internet komt er niet aan te pas.

Heeft iemand tips, hoe ik dit het best aanpak? Of dat ik misschien toch beter voor een ander programma, of andere techniek opteer. Alle hulp is welkom.

Wazof
%Europe/Berlin %794 %2006, 20:04
Verstaat er dan niemand mijn vraag ... ?