Kruderbel
%Europe/Berlin %955 %2005, 23:55
Hoi,
Ik ben momenteel een animatie aan't ontwikkelen die een virtuele copie is van een betaalterminal (neen je kunt er niet mee betalen, is enkel als hulpmiddel)
Deze terminal moet na 45 sec terug gaan naar een bepaald frame in een bepaalde scene
doe ik met :
stop();
myTimer = setInterval( function(){ Forward() ;}, 45000 );
en in het volgende frame :
clearInterval(myTimer);
gotoAndPlay ("Start",3);
Tot daar werkt dit min of meer wel goed, alhoewel flash op eigen houtje beslist om op 43 sec terug te gaan. Maar eenmaal terug in het beginscene (Start) werken de key niet meer
vb;
on (keyPress "<right>") {gotoAndPlay("M",1);
}
Als men dan ene refresh doet van explorer lukt dit terug. Na testen lijkt dat telkens om de refresh de toesten werken en da weer niet.
Kan iemand me zeggen wat ik misdoe? Of slaag ik gewoon tilt? :D
Ik ben momenteel een animatie aan't ontwikkelen die een virtuele copie is van een betaalterminal (neen je kunt er niet mee betalen, is enkel als hulpmiddel)
Deze terminal moet na 45 sec terug gaan naar een bepaald frame in een bepaalde scene
doe ik met :
stop();
myTimer = setInterval( function(){ Forward() ;}, 45000 );
en in het volgende frame :
clearInterval(myTimer);
gotoAndPlay ("Start",3);
Tot daar werkt dit min of meer wel goed, alhoewel flash op eigen houtje beslist om op 43 sec terug te gaan. Maar eenmaal terug in het beginscene (Start) werken de key niet meer
vb;
on (keyPress "<right>") {gotoAndPlay("M",1);
}
Als men dan ene refresh doet van explorer lukt dit terug. Na testen lijkt dat telkens om de refresh de toesten werken en da weer niet.
Kan iemand me zeggen wat ik misdoe? Of slaag ik gewoon tilt? :D