PDA

Volledige versie bekijken : html niet gecentreerd

schorrie
%Europe/Berlin %929 %2005, 23:18
ik maakte een homepage in Flash mx

heb ze nog niet online staan, maar ben ze offline aan het testen,

wanneer ik in mijn browser de HTML versie van mijn site afspeel, speelt deze niet gecentreerd af in het explorer venster,

dit gebeurd echter wel wanneer ik rechtstreeks de SWF file afspeel via mijn browser,

Pimm
%Europe/Berlin %950 %2005, 23:48
Zet je object tags (de <object> en <embed>) tussen <center> tags. (Edit:) In de HTML code dus.

schorrie
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
tja, ik ben redelijke newbie op dit vlak,

dus ik werk met flash mx,

ik 'publish' mijn webpagina met behulp van flash mx en krijg alzo de verschillende bestanden, naar het schijnt moet zowel de html als de swf opgeladen worden naar de server, klopt dit? (.html .swf)

dus die html pagina, da's degene die geladen gaat worden, maar hoe krijg ik die code daar nu in,

??

theFlashWizard
%Europe/Berlin %926 %2005, 23:13
wat dacht je van die html pagina te editen en dan opnieuw te uploaden.. :S:S

Tenshu
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
Open Kladblok ... open de html file .. zet er dit neer <center> ( Hier de object en embed) </center> .. en daarna upload je het.

schorrie
%Europe/Berlin %390 %2005, 10:22
hoi, sorry hoor, nog een klein vraagje

als ik met m'n opera browser, de swf open, is het scherm mooi gevuld, wanneer ik deze open in html met bvb explorer, dan heb ik nog zwarte randen naast m'n webpage, en ook staat niet alles erop, kan ik met die html code de movie zo scalen dat ie schermvullend is en ook alles erop staat,

schorrie
%Europe/Berlin %416 %2005, 10:59
sorry hoor, is al voor een deel opgelost,

m'n instellingen ff aangepast,