PDA

Volledige versie bekijken : Scenes

Bowlingmar
%Europe/Berlin %655 %2006, 16:43
Hoe sla je een volledig bestand(A) op als een scene? Zodanig dat je vanuit een andere bestand B scene A kunt aanroepen met een gotoandplay() ?

Laiverd
%Europe/Berlin %667 %2006, 17:01
Niet. ... Maar misschien kun je beter even precies uit de doeken doen wat je wilt bereiken zodat we je suggesties kunnen doen. En vergeet niet: in je uiteindelijke swf bestaan scenes helemaal niet; scenes zijn er slechts als 'authoring convenience'.

John

Bowlingmar
%Europe/Berlin %761 %2006, 19:16
Wel ik zit met het volgende:
http://users.skynet.be/gaby.stampsandcovers/Esthetica.htm ( Hier staan 2 bestanden! Scroll dus ook naar beneden)
Het onderste bestand (een liedje, toegevoegd met AttachSound) zou in het bovenste bestand moeten geraken op pagina 4.
Nu zal het formaat van het liedje te groot zijn om op 1 pagina te geraken. Ik zou dus een link willen zetten op pagina 4 met opschrift " Analyse lied". Daar klik je dan op en dan zou het bestand met het liedje moeten openen. Dit lijkt mij veruit de beste oplossing.
Khad al geprobeerd om alle frames van het lied te kopieren en te plakken op pagina 4, maar op de een of andere manier wil dat niet werken ( + ik kom in de problemen met m'n framerate: 30 voor omslaan boek, 2 voor het lied).