PDA

Volledige versie bekijken : Flash Player vraag

Bowlingmar
%Europe/Berlin %647 %2006, 16:31
Ik moet binnenkort een presentatie geven in de klas. Ik heb deze presentatie gemaakt in Flash en niet in Powerpoint zoals alle anderen. Nu vraag ik me af of Flash Player wel geinstalleerd is op die pc. De pc heeft geen toegang tot internet en dus kan ik Flash Player er niet downloaden. Nu vraag ik me het volgende af: In de map Flash/ players/ release vind ik een installatiebestand voor Flash Player. Neem ik die best mee op een memory stick en installeer ik FP ( aactive X neem ik aan?!) er zo? Of wat zou er gebeuren mocht ik de geinstalleerde exe ( zie diezelfde map, maar dan het 'mooie' pictogrammetje) meenemen om mijn stick.

Iemand andere voorstellen?

roelofpino
%Europe/Berlin %650 %2006, 16:37
Het bestand als *.exe publishen. (bij file - publish settings)
Dan heb je een 'stand alone' file die geen flash player nodig heeft.

Bowlingmar
%Europe/Berlin %651 %2006, 16:38
Ok, Tnx...En wat gebeurt er dan precies? :# In ieder geval interessant om weten...
Maar: ik heb naast een volledige flash presentatie ook nog Flash grafieken (geexporteerd als .swf, maar in Swiff Chart gemaakt) die worden geimporteerd in Powerpoint. Daarvoor vermoed ik, heb je wrs wel Flash Player nodig, nee?

roelofpino
%Europe/Berlin %652 %2006, 16:39
Als het goed is draait het exe-bestand dan, zonder dat het flash player nodig heeft!

tinos
%Europe/Berlin %656 %2006, 16:46
je vinkt het vakje windows projector aan bij publish settings zoals roelofpino zij, je maakt dan als het ware een exe bestand, wat eigenlijk gewoon een copie is van je swf maar dan een waar een flashplayer inzit. dus je kan dit afspelen op welke pc dan ook, deze hoeft geen flash player geinstalleerd te hebben. dit zit namelijk al in het exe bestand.
het houd wel wat meer in maar dit is de korte weg om t ff uitteleggen

Bowlingmar
%Europe/Berlin %659 %2006, 16:49
Tnx, ik snap het;) En wat denken jullie van de geimporteerde Flash grafieken in powerpoint ( Kan ik niet als .exe opslaan aangezien de grafieken in Swiff Chart zijn gemaakt en niet in Flash zelf en de tijd mij ontbreekt, aangezien ikzelf de powerpoint voorstelling niet heb gemaakt en dus alles nog zou moeten doorsturen en laten aanpassen.