PDA

Volledige versie bekijken : Document te klein

kenneth88
%Europe/Berlin %743 %2006, 18:51
mijn 'wiite blad' van mijn document is te klein. en als ik via modify document ga, en ik vergroot mijn ruimte dan staat mijn 'creatie' nog in het grijze gedeelte... heb om het te verduidelijken een screenshot bijgestoken. weet iemand een oplossing? want als ik de figuren gewoon verplaats,dan moet ik dit bij elke keyframe opnieuw doen...
SCREENSHOT (http://users.skynet.be/fa510154/screenshot.JPG)

Dauntless
%Europe/Berlin %746 %2006, 18:55
Selecteer alle frames, doe rechtermuisklik -> copy frames. Druk op F8, selecteer 'MovieClip' en druk op 'ok'. Dan rechtermuisklik in eerste frame -> paste frames.

Sleep de nieuw gemaakte mc van uit je library naar je stage en dan kan je hem heel gemakkelijk herpositioneren.

kenneth88
%Europe/Berlin %776 %2006, 19:38
ik begrijp het niet,ofwel doe ik iets verkeerd...je zegt in de eerste freame paste frames,gaat dit over een nieuwe file of nog steeds dezelfde?

Dauntless
%Europe/Berlin %782 %2006, 19:46
Dat gaat over de nieuwe movieclip die je gemaatk hebt. (Sorry, het was CTRL + F8, niet F8 )

kenneth88
%Europe/Berlin %785 %2006, 19:51
ok,nu begrijp ik het terug,maar bij het plakken van mijn frames komt er telkens opnieuw op dat er een fout is opgetreden in micromedia flash...enig idee?

Dauntless
%Europe/Berlin %787 %2006, 19:53
Dan moet je even contact op nemen met MacroMedia support.

kenneth88
%Europe/Berlin %817 %2006, 20:36
is er dan echt geen ander alternatief?

Thierry
%Europe/Berlin %820 %2006, 20:40
Wat je ook kan doen is: je maakt je stage groter zoals je eerder hebt gedaan, dan klik je onder de timeline op 'Edit Multiple Frames' en selecteer je alles wat je op je stage hebt staan en dan kun je je inhoud vreplaatsen en vergroten/verkleinen. Tenzij dit niet is wat je bedoeld.. ;P

Thierry
%Europe/Berlin %820 %2006, 20:41
Wat je ook kan doen is: je maakt je stage groter zoals je eerder hebt gedaan, dan klik je onder de timeline op 'Edit Multiple Frames' en selecteer je alles wat je op je stage hebt staan en dan kun je je inhoud vreplaatsen en vergroten/verkleinen. Tenzij dit niet is wat je bedoeld.. :P

Thierry
%Europe/Berlin %820 %2006, 20:42
Wat je ook kan doen is: je maakt je stage groter zoals je eerder hebt gedaan, dan klik je onder de timeline op 'Edit Multiple Frames' en selecteer je alles wat je op je stage hebt staan en dan kun je je inhoud verplaatsen en vergroten/verkleinen. Tenzij dit niet is wat je bedoeld.. :P

kenneth88
%Europe/Berlin %837 %2006, 21:05
ja,dit was het! heel hard bedankt Thierry!