PDA

Volledige versie bekijken : Wat vinden jullie van mijn nieuwe site?!

EG
%Europe/Berlin %641 %2005, 16:23
Dag luitjes,

Ditmaal geen probleempjes te melden (dat later vast wel weer!) :D

...

Combi van Flash en Dreamweaver met een vleugje Javascript voor het dropdownmenu’tje... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, als jullie er iets van vinden. Spuw gerust je mening, fik het af of prijs het de hemel in. :o

Uiteraard is er ook nog een tussenweg. Bewust gekozen voor de kleuren, tja, over kleuren valt er altijd te twisten… Nuttige tips en suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom. Voor wie het leuk vindt kijk eens op bovenstaande URL. :p

Groetjes,

Maaike
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
Hoi erik,

Ziet er goed uit, knap gemaakt.
Maar werkt helaas niet goed in Firefox....

Das toch wel jammer....

Maaike

matzo
%Europe/Berlin %653 %2005, 16:40
knap alleen als het logo bij elkaar komt mag het wat sneller gaan

EG
%Europe/Berlin %373 %2005, 09:58
Ja, bedankt voor jullie reacties!, :)

oeps dat is waar, menu loopt niet lekker in Vuurvos, baal hiervan, dat gedonder, waarom kunnen browsers niet gewoon met elkaar communiceren, in IE werkt het wel, nou moet ik weer een ander menu tje maken.... Of is er een simpele codering die je tussen de HEAD zet waardoor Vuurvos het ook accepteert, zucht... zal wel niet..... :rolleyes: :mad:

behived
%Europe/Berlin %390 %2005, 10:22
ik test altijd alles eerst in firefox, nadien in ie, spaart meestal werk uit!

flashfreak
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
ik vind je menutje nogal irritant, je moet je reppen om bepaalde buttons te kunnen kiezen voor ze verdwijnen.
Verder leuk gewerkt.

Flashgirl
%Europe/Berlin %621 %2005, 15:55
De site heeft een prettige sfeer, lekker rustig, maar... Wat mij betreft iets té rustig in de animaties, waardoor het gebruiksonvriendelijk wordt... Het menu zou er beter binnen een halve seconde kunnen staan wanneer je met je muis over de button beweegt, volgens mij navigeert dat veel prettiger, want je moet nu telkens lang wachten voordat het menu er staat.

Welke framerate gebruik je op dit moment? Publish de swf van je intro eens op 24, of op 31 fps? Ook mogen de foto's (in je gehele portfolio, niet alleen het foto gedeelte) wat flitsender gebracht worden. Een hogere framerate lost dat al grotendeels op denk ik.

mech7
%Europe/Berlin %695 %2005, 17:42
super irritant menu.. wil ik wergens op klikken gaat ie naar beneden.. denk ik ik ben der gaat ie weer omhoog.. dit is soort van gok spelletje op wel item je komt ofzo :s

Finesky
%Europe/Berlin %715 %2005, 18:10
Over kleuren valt te twisten, maar ik vind deze kleuren echt verschrikkelijk:P.
Ik mis ook lekkere flash effecten op de site; snelheid, dynamiek.
Veel dingen in je portfolio zijn gaaf!

Niek_M
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
In IE krijg ik een ander menu als dat ik hem bekijk in FF :confused:

Terror-web
%Europe/Berlin %160 %2005, 04:51
Ik heb door je werk heen gekeken en vindt dit vele malen hoger qua kwaliteit, dan je website.

Kijk ik naar je werk, dan heb ik het idee dat je veel meer kunt dan wat je nu laat zien. Maak verschillende lay-outs, wellicht dat je met iets anders komt!!

Tot dan: acebtabel, representief .. maar niet je van het gezien de kwaliteit van je werkopdrachting (met nadruk op de folders).

EG
%Europe/Berlin %626 %2005, 16:01
Dank allen voor jullie plus en min puntjes! wordt wat moeilijk om iedereen individueel te benaderen, zoveel reacties! Ach... er is natuurlijk nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden..

De site is nog in ontwikkeling, ben nu bezig met ander menu en ook andere structuur indeling...dusssss nog niet af.

Een groot punt, inderdaad eerst testen in Firefox en dan vervolgens IE, maarja, waar begin je? doe je eerst safari, dan Opera, FF of IE wat is de beste volgorde? IE is natuurlijk het grootst, ******** ze moeten gewoon 1 universale taal hebben

Nogmaals thanx voor het commentaar... er wordt aan gewerkt!

Vriendelijke groetjes,

mech7
%Europe/Berlin %644 %2005, 16:28
Er is 1 universele taal.. alleen ze interpreteren het op verschillende manieren. Normaal zou ik eerst op firefox je site maken, met de webdeveloper extension zodat je hem meteen kan valideren.. ook kan je ff snel borders om elementen zetten om te kijken waar iets mis gaat..

Sowieso is het beter om Firefox te previewen, omdat het normaliter iets stricter met code omgaat, wat je al een beetje dwingt om wat nettere code te schrijven, IE maakt meestal van elk rommeltje iets

Daarna de gehate hacks voor IE aanbrengen :D meestal is Opera derde browser waar ik op test. Safari is voor mijzelf lastig omdat ik geen Mac heb, zodra ze een pc versie hebben zal ik daar welleens rekening mee gaan houden ;) browser screenhots zijn een hell om te debuggen.

Dank allen voor jullie plus en min puntjes! wordt wat moeilijk om iedereen individueel te benaderen, zoveel reacties! Ach... er is natuurlijk nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden..

De site is nog in ontwikkeling, ben nu bezig met ander menu en ook andere structuur indeling...dusssss nog niet af.

Een groot punt, inderdaad eerst testen in Firefox en dan vervolgens IE, maarja, waar begin je? doe je eerst safari, dan Opera, FF of IE wat is de beste volgorde? IE is natuurlijk het grootst, ******** ze moeten gewoon 1 universale taal hebben

Nogmaals thanx voor het commentaar... er wordt aan gewerkt!

Vriendelijke groetjes,

EG
%Europe/Berlin %864 %2005, 21:44
mech 7 ook jij bedankt voor je reacties en goed tips, zeer bruikzaam!

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:51
zoals ie nu is, mag t intro vind ik wat sneller, verder heb ik geen problemen met het huidige menu!
ziet er goed uit! alleen de pixelrate, heet dat zo? mag van de buttons wel wat hoger, zijn nu redelijk pixelig/lelijk... zonde ;)