PDA

Volledige versie bekijken : [portfolio] Dennis van den Broek

BamDen666
%Europe/Berlin %546 %2006, 14:07
EDIT:

Dit was dus een school opdracht (MediaCollege Amsterdam) om een origineel idee te tekenen voor een website, ik heb het uitgewerkt tot mijn portfolio, laat me weten wat je er van vindt ^_^

see for yourself: http://www.x033.thewebmasters.nl/portfolio/

Thierry
%Europe/Berlin %566 %2006, 14:35
Ziet er goed uit. Alleen het leest niet erg makkelijk. Zal wel aan het kleurgebruik liggen. Maar verder, helemaal niet slecht.

femmez
%Europe/Berlin %583 %2006, 15:00
Ziet er mooi uit!! (Alleen doen zwart witte blokken mij altijd sterk denken aan autoraces...of heb je daar ook daadwerkelijk iets mee...)

BamDen666
%Europe/Berlin %588 %2006, 15:07
Ziet er mooi uit!! (Alleen doen zwart witte blokken mij altijd sterk denken aan autoraces...of heb je daar ook daadwerkelijk iets mee...)

Lang verhaal over auto's om het kort te houden, zelf niet, maar voor me pa *die inmiddels 10 jaar terug is overleden* was het zijn leven. misschien dat ik toch wat ervan over heb gehouden ;)

Maar hoe het echt is gekomen dus.
Ik had een schoolopdracht, met kunstgeschiedenis had ik een opdracht om over een bepaalde tijdsstroming wat te showen, mijn opdracht was Op-Art (van die gekke illusies in tekeningen :P). In die stroming zitten vooral veel zwart wit gebruik van blokken, dus ik dacht dat het er wel bij paste ;)

femmez
%Europe/Berlin %604 %2006, 15:30
Dan moet je die blokken er zeker in houden!!
Maar als bezoeker van een site wil je altijd meteen weten wat de inhoud is...en als autoraces het eerste is wat je oproept, dan doet een beetje af aan de werkelijke inhoud...Dus misschien niet zo prominent aanwezig...? Maar ja..wie ben ik...misschien ben ik de enige zeikert die daar over valt... ;)

Tsuken
%Europe/Berlin %608 %2006, 15:36
Ik zou even in het html bestand duiken en deze regel aanpassen:

<title>Untitled Document</title>

naar iets anders :)

BamDen666
%Europe/Berlin %611 %2006, 15:41
Ik zou even in het html bestand duiken en deze regel aanpassen:

<title>Untitled Document</title>

naar iets anders :)

:# :# :# :# :# :#

OOPS!, ok eventjes meteen aanpassen :P
EDIT: ok done, thanks ^_^

BamDen666
%Europe/Berlin %614 %2006, 15:44
Dan moet je die blokken er zeker in houden!!
Maar als bezoeker van een site wil je altijd meteen weten wat de inhoud is...en als autoraces het eerste is wat je oproept, dan doet een beetje af aan de werkelijke inhoud...Dus misschien niet zo prominent aanwezig...? Maar ja..wie ben ik...misschien ben ik de enige zeikert die daar over valt... ;)

ergens heb je idd wel gelijk... Goed, ik heb nog wel ergens een script van een van mijn 3D race physics liggen, eens kijken of ik daarvan een demotje kan uploaden, heeft het toch nog wat met racen te maken :)

b-here
%Europe/Berlin %721 %2006, 18:18
leuk hoor. Maar met iets meer animatie misschien nog wel leuker! Zit potentie in!

BamDen666
%Europe/Berlin %743 %2006, 18:50
leuk hoor. Maar met iets meer animatie misschien nog wel leuker! Zit potentie in!

hehehehe, leuk feitje trouwens, alles is gescript, heb op 1 maskje na voor die buttons verder niet iets in de trand van een motion tween, alles is met de hand gecode :P

maar goed, iets meer animatie in de trand van? waar moet ik animatie doen dan:P
ik ben niet zow een goede kunstenaar, dit is een van mijn beste dingen so far in flash qua drawing ;) ik ben meer programmeur...

theFlashWizard
%Europe/Berlin %772 %2006, 19:33
je zou geen sierlettertype moeten gebruiken voor leesteksten. gebruik daar lettertypes als verdana, arial, georgia enz.

de portofolio zou ik niet doen in popup's omdat veel mensen tegenwoordig dingen als popupkillers gebruiken en firefox het gauw blokeert.

hmm iemand die technisch goed is in flash, mshn kom ik je volgend jaar nog n x tegen op het MA :)

trrt
%Europe/Berlin %779 %2006, 19:42
Ik doe het je niet na hoor, daar niet van, want ik kan helemaal geen websites maken nog...
maar, ik vind het een beetje een kermis... met al die bewegingen in de buttons enzo..
en het lettertype vind ik ook niet echt super..
Maargoed, zonder nog meer te zeuren, het ziet er zeker wel rielekst uit hoor :)

BamDen666
%Europe/Berlin %790 %2006, 19:58
je zou geen sierlettertype moeten gebruiken voor leesteksten. gebruik daar lettertypes als verdana, arial, georgia enz.

de portofolio zou ik niet doen in popup's omdat veel mensen tegenwoordig dingen als popupkillers gebruiken en firefox het gauw blokeert.

hmm iemand die technisch goed is in flash, mshn kom ik je volgend jaar nog n x tegen op het MA :)

Ga je ook het MA doen? ik doe nu eerste jaars Media Technologie, maar ga overstappen op Game Design :P

theFlashWizard
%Europe/Berlin %929 %2006, 23:18
Ik loop als 3de jaars nu stage :)

Tsuken
%Europe/Berlin %963 %2006, 00:07
oja ik moest ook nog een portfolio maken voor een schoolopdracht voor Grafimedia Technologie, maar ben nu al meer dan een half jaar afgestudeerd :P

BamDen666
%Europe/Berlin %355 %2006, 09:31
Ik loop als 3de jaars nu stage :)
k, cool, welk bedrijf werk je voor :D

ik heb al geregeld dat ik bij humanhead studios in amerika mag stage gaan lopen.
van hun uit is het ok, maar van school weet ik nog niet...