PDA

Volledige versie bekijken : Inhoud flashfilm aanpassen..[gezocht]

efixer
%Europe/Berlin %696 %2006, 17:43
Hallo daar,

Ik weet niet zeker of ik het hier wel moet posten, maar zo niet, dan wordt de boel vast verplaatst.

Het zit zo. Ik moet op school voor een klant een website maken in Flash en nu willen ze zelf de boel kunnen aanpassen. Ik ben wel een beetje bezig geweest met Flash Remoting enzo, maar het moet op korte termijn af zijn dus ik heb geen tijd me er nog in te verdiepen.

Het is in principe heel simpel. Er zijn gewoon vijf pagina's waarvan de tekst moet kunnen worden aangepast door de klant. Daaronder is een agenda, fotoboek en een contactpagina, dus daarvoor gebruik ik een ander script.

Maar nu is mijn vraag of er hier iemand is die mij wil helpen (eventueel tegen kleine vergoeding) om het script te schrijven zodat de klant de teksten zelf kan aanpassen (incl opmaak, maar dat maakt weinig verschil).

Omdat het erg kleinschalig is, dacht ik dat ik de boel wel gewoon uit een txt bestandje kon uitlezen met loadvars, maar ik dacht ook aan xml of amfPHP.

Misschien dat iemand een simpele oplossing heeft, dan hoor ik dat graag 8-|

Cheers

efixer
%Europe/Berlin %702 %2006, 17:52
Ik doe wel gewoon even variabelen uit db halen in php en dan met loadvars de variabelen ophalen, wel zo simpel..

topic closedddddd