Volledige versie bekijken : Pop-up Slepen
Leijooo
%Europe/Berlin %610 %2006, 15:39
Een vraagje...ik ben bezig aan een flash site, en als je in een tekst ergens op een woord klikt...dan wordt een pop-up geopend, mer als ik de popup wil verslepen, dan verschuift alleen de popup, en de teskst erin blijf staan. Iemand een idee hoe ik dat aan het werken moet krijgen?
Heedless
%Europe/Berlin %612 %2006, 15:42
Je moet even wat meer uitleg geven over hoe je dit gedaan hebt denk ik. Als we dat niet weten kunnen we niet veel zeggen.
Als je een MC hebt gebruikt als popup moet je simpelweg de tekst ook in die MC zetten.
dinkstar
%Europe/Berlin %613 %2006, 15:43
Een vraagje...ik ben bezig aan een flash site, en als je in een tekst ergens op een woord klikt...dan wordt een pop-up geopend, mer als ik de popup wil verslepen, dan verschuift alleen de popup, en de teskst erin blijf staan. Iemand een idee hoe ik dat aan het werken moet krijgen?
Zorg ervoor dat je tekst in de popup staat. Je popup is waarschijnlijk een MovieClip en de tekst staat niet in de movieclip maar ook op de main-timeline.
Wat moet je doen (denk ik)
ff je tekstvak selecteren en kopieren, dan delete zodat het tekstvak verwijderd wordt. Vervolgens dubbelklik je op je popup zodat deze opent en je maakt een nieuwe layer aan. Hier plak je de tekst op en klaar.
suc6
Leijooo
%Europe/Berlin %627 %2006, 16:03
Zorg ervoor dat je tekst in de popup staat. Je popup is waarschijnlijk een MovieClip en de tekst staat niet in de movieclip maar ook op de main-timeline.
Wat moet je doen (denk ik)
ff je tekstvak selecteren en kopieren, dan delete zodat het tekstvak verwijderd wordt. Vervolgens dubbelklik je op je popup zodat deze opent en je maakt een nieuwe layer aan. Hier plak je de tekst op en klaar.
suc6
Thanks thanks..dom dom dom :) als je zolang met flash bezig bent, valt je zoiets niet meer op, op de een of andere manier. Maar werkt idd nu!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.