JAZZ26022003
%Europe/Berlin %383 %2006, 10:11
Goeiemorgen,
Ben bezig met een website waarvan een stuk van de navigatie is opgenomen in een swf bestand. De teksten en de links die in het swf bestand worden gebruikt worden uit een string van een asp pagina gehaald.
Ook is er de mogelijkheid om op iedere pagina van taalkeuze te veranderen.
Dus wanneer van taal veranderd wordt moeten de teksten en de links in het swf bestand ook veranderen. In firefox loopt alles vlot. Maar met IE heb ik het probleem dat wanneer er van taal veranderd wordt hij steeds de flash uit zijn cash gaat gaan halen. Zelfs refreshen werkt op dat ogenblik niet.
Heb al geprobeerd met dit in het begin van mijn asp pagina te zetten
<%
pStr = "private, no-cache, must-revalidate"
Response.ExpiresAbsolute = #2000-01-01#
Response.AddHeader "pragma", "no-cache"
Response.AddHeader "cache-control", pStr
%>
maar hij cashed de pagina toch.
Weet iemand om oplossing hier voor.
Dank,
Groetjes
Ben bezig met een website waarvan een stuk van de navigatie is opgenomen in een swf bestand. De teksten en de links die in het swf bestand worden gebruikt worden uit een string van een asp pagina gehaald.
Ook is er de mogelijkheid om op iedere pagina van taalkeuze te veranderen.
Dus wanneer van taal veranderd wordt moeten de teksten en de links in het swf bestand ook veranderen. In firefox loopt alles vlot. Maar met IE heb ik het probleem dat wanneer er van taal veranderd wordt hij steeds de flash uit zijn cash gaat gaan halen. Zelfs refreshen werkt op dat ogenblik niet.
Heb al geprobeerd met dit in het begin van mijn asp pagina te zetten
<%
pStr = "private, no-cache, must-revalidate"
Response.ExpiresAbsolute = #2000-01-01#
Response.AddHeader "pragma", "no-cache"
Response.AddHeader "cache-control", pStr
%>
maar hij cashed de pagina toch.
Weet iemand om oplossing hier voor.
Dank,
Groetjes