PDA

Volledige versie bekijken : Simpel en rustig mooie website

80'gamer
%Europe/Berlin %947 %2006, 23:44
Het gaat om verschillende mogelijkheden in flash, deze keer gaat het om persoon die grafische vormgeving doe (hij heeft talent) waarmee men met flash rekening hou dat geen drukte mag creeëren om zijn ontwerpen te presenteren.
Ontwerpen moeten meer opvallen dan flash mogelijkheden (of dynamische elementen) en het is pienter iemand die de zwarte achtergrond gebruikt om ontwerpen meer uit te stralen.
Ik vind hem heel mooi ontwerp qua rustige lay-out in flash, he. |)
Check hem hier:
http://www.robmarcelis.be/

peres
%Europe/Berlin %954 %2006, 23:54
Het is inderdaad een mooie, simpele site. En hij creeert inderdaad ook geen drukte met flash, want eh... ik zie geen flash. of ben ik scheel? P)

80'gamer
%Europe/Berlin %852 %2006, 21:28
Het is inderdaad een mooie, simpele site. En hij creeert inderdaad ook geen drukte met flash, want eh... ik zie geen flash. of ben ik scheel? P)
alleen achtergrond lay-out en buttons zijn vanuit flash gekomen...
misschien maakt die geen gebruik van flash maar geëxporteerd naar gif of jpeg bestanden.
Ik herken de buttons als elementen uit standaard buttons library vanuit flash programma.
Herken je de buttons niet?

bart-c
%Europe/Berlin %875 %2006, 22:00
Vind zijn werk indrukwekkender dan z'n site. Desalniettemin een mooi en rustig ogende site.

vectorboy
%Europe/Berlin %771 %2006, 19:31
Die postkaarten zijn van toneelstukken in Het Paleis. Ik heb er enkele van gezien en ze zijn super, net als die postkaarten zelf waarvan ik er enkele heb liggen. (Het Paleis is een theater hier in Antwerpen).

Vet werk!

zuyp
%Europe/Berlin %943 %2006, 23:39
tjah... beetje been there seen that before gevoel... ik heb veeeeel betere sites gezien met deze stijl.

Volgens mij was er ooit is een site van een ijssalon of een italiaanse ijsfabrikant die zo'n site in die stijl had... die was echt vet! Weet iemand toevallig de URL van die site nog?

Jelle
%Europe/Berlin %625 %2006, 16:01
Een portfolio om "U" tegen te zeggen

brrr
%Europe/Berlin %480 %2006, 12:31
persoonlijk vind ik het maar niks.
de layout zweeft gewoon wa losjes in't midden, er zit geen aangename chronologie in.
totaal geen interactiviteit, geen punch, navigatie trekt eigenlijk op geen $*µ+
maar goed, het zegt me vrij weinig, dus, eigenlijk.
groeten