Volledige versie bekijken : Input
mgl
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:43
HI,
Begin dit jaar heb ik me de schompus gewerkt om met de May1Reboot mee te doen. Allemaal harstikke leuk en aardig... best hoog geeindigd echter weinig input opgeleverd!!
Dan hier maar is proberen..
www.anti.nl (http://www.anti.nl) is mijn online portfolio. De bedoeling was een heel cleane en sobere opzet waarin het werk de kleur geeft!
Laat maar eens weten of jullie het een proffesioneel ding vinden!
groet MGL.
Richard
%Europe/Berlin %449 %2005, 11:46
Hij is best leuk.
Alleen ik zie eigenlijk alleen tekst. Een beetje kaal
Wat grafische elementen kunnen de boel opleuken. Dat hoeft niet ten koste te gaan van je cleane uitstraling. Het kan dat zelfs ondersteunen.
Nytrax
%Europe/Berlin %452 %2005, 11:51
Het is nu wel heel erg kaal inderdaad, op zich best mooi maar net even een tikje te saai vind ik.
Hij is dus zoals Richard ook al zei best leuk maar je kan er iets meer van maken denk ik door idd de boel wat "op te vrolijken".
BDisOKE
%Europe/Berlin %458 %2005, 12:00
Hij is netjes.
En duidelijk.
Maar het is wel een soort site die je heeel veel ziet tegenwoordig.
Ik denk dat je daarom weinig input hebt gekregen...
g3cko!
%Europe/Berlin %462 %2005, 12:06
Ziet er netjes en overzichtelijk uit.
Misschien moet je overwegen een kleur te gebruiken voor de kopjes?
Misschien meer aandacht besteden aan je preloader (Deze is erg standaard).
Hopelijk heb je hier iets aan, veel succes.
Terror-web
%Europe/Berlin %463 %2005, 12:07
Ik ben zeker een liefhebber van dit soort site's en vindt je dat je uitermate mooi werk levert (even de moeite gedaan je portfolio door te kijken). Wat mij echter op valt, in tegenstelling van veel site's met deze 'stijl', is dat hier het 'accent' mist. Het eigen maken ... je stempel er op drukken en nog vele cliche's meer, om aan te duiden dat nog net de laatste touche mist.
Probeer wat, je site is 99% af en echt mooi!
bart-c
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:08
Ziet er goed uit! Beetje te wit voor mijn gevoel, had wel 1 of 2 kleurjtes in gemogen. Indrukwekkend portfolio!
bart-c
Mitch
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Foto erbij, grappige foto. Lijkt me veel goeddoen. Wel leuk en clean dit soort sites alleen nie meer zo bijzonder.
Jordy
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
lettertype is niet zo heel mooi (vind ik persoonlijk)
Berthjen
%Europe/Berlin %842 %2005, 21:13
Je hebt een mooie portfolio, maar van je site ben ik toch niet helemaal onder de indruk.
Persoonlijk zou ik voor een ander font opteren, meer kleur...
Ik ben er van overtuigd dat je meer kan.
BlackAdder
%Europe/Berlin %475 %2005, 12:24
Het wit alleen (met tekst) is niet uniek genoeg, probeer op zoek te gaan naar datgeen dat je site echt orgineel maakt. Je zou bijvoorbeeld op enkele plaatsen, in zeer kleine hoeveelheid, een felle kleur kunnen toepassen. Om het contrast tussen het zwart en wit dat je nu hebt nog iets bij te dragen.
Verder ben ik het eens met Jordy, een ander lettertype zou meer aanspreken, mensen zien dit al genoeg in hun dagelijkse tekstverwerker en daardoor trekt het, onbewust, niet genoeg aan.
Wat betreft je werk, ben ik ook zeker wel overtuigd dat je meer uit je site kunt halen dan dat je nu doet.
Airto
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
www.anti.nl (http://www.anti.nl) is mijn online portfolio. De bedoeling was een heel cleane en sobere opzet waarin het werk de kleur geeft!
Zou dan lekker beginnen met je portfolio ipv die quote, die kan je altijd nog erin gooien als ze op informatie drukken.
Ik vind de site erg lekker, clean, geen sheit, misschien zou een kleur, of wat accenten op woorden em leuk doen, maar ik vind em zo ook al leuk :)
nice, minimalist !
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.