Volledige versie bekijken : swf rip
tombert
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
bestaan er programma's waarmee je een swf van een site af kan halen en opslaan?
heb namelijk een paar swf bestanden in een mysql database staan als binair maar kan ze er nuiet uithalen. De orignele swf is weg vanwege server crash!
gr T
elrosa
%Europe/Berlin %527 %2005, 13:39
Gewoon in je tijdelijke internet bestanden zoeken.
Vanuit IE: Tools->Internet options->Settings (temporary internet files)->View files
Dauntless
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:57
In FireFox: RMB-> View Page Info -> Media -> juiste file zoeken -> save as.
kH_
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:10
SoThink SWF Decompiler (ook leuk om de ActionScript van SWF's te bekijken ;))
Bij installatie wordt er een IE plugin (SWF grabbertje) mee-geinstalleerd
Bart
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
Ja dat programma is echt een aanrader!
Bij de nieuwe decompiler kan je er zelf fla's van maken!
latino
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:27
ja alleen de dingen die je laat attachen met attachmovie begrijpt ie niet ook niet als je met_visible werkt..ik heb het bij mezelf getest en hij begrijpt er weinig van dan...maar voor de rest die echt helemaal opgebouwd zijn met symbolen is het handig
A3D
%Europe/Berlin %538 %2005, 13:55
De orignele swf is weg vanwege server crash!...raar verhaal en onbegrijpelijk dat er (zichzelf respecteerende) Flashers zijn die hier antwoord op geven...de originele swf is weg...OOOOooo ja?
kH_
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:29
zichzelf respecterend? Welke idioot respecteert zichzelf nou? Dan moet je wel erg arrogant zijn. dacht ik zo :D
Als iemand toevallig een Flash filmpje van iemand gaat rippen met als doel het gebruik van de geripte kennis voor eigen projecten, dan ben je ten eerste erg sneu, maar ten tweede is dat zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. Betreft het copyrighted materiaal, dan ben je ook nog eens strafbaar.
Echter, gewoon antwoord geven op een vraag, zonder enige vorm van achterdocht is pure hulpverlening. Tevens ben ik niet zo schijnheilig om gewoon toe te geven, dat het mij geen ruk interesseert of iemand ActionScript code van een ander afjat.
Dauntless
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:44
En "hoe haal ik een swf van het internet". Dit kan zelfs gewoon handig zijn als je nu bv een game offline wilt spelen ipv altijd online moet. Dat antwoord dat ik gaf is voor andere dingen ook handig...
En ik respecteer mezelf ook niet echt :D, ik ben al blij dat een paar anderen dat doen :D
Flashingback
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:35
Dauntless respect! :p
100% CHRISIS
%Europe/Berlin %480 %2005, 12:31
Er is helemaal niet mis met een swf'je van het net rippen om te zien hoe
een aander een file / effect / animatie / script heeft op gebouwd. hiervan kun
jezelf goede ideeen krijgen en veel leren. Schaamteloos kopieren is een ander
verhaal....
voor het rippen van die swfjes kun idd prima sothink gebruiken, maar deze heeft geen mozilla plugin, hiervoor is het programma swf cache viewer handig, welke deel uit maakt van het programma Flash Saving Plugin van UnH Solutions http://www.browsertools.net/ (freeware)
Hier geef je gewoon aan van welke browser je het cache wilt beklijken en van de files zie je een preview en je kunt ze direct opslaan als. handig toch :)
mknol
%Europe/Berlin %645 %2005, 16:29
Het internet is bedoelt om bestanden en informatie te delen. Het is geven en nemen. Als je iets maakt en wilt dat perse niemand mag gebruiken, laat het dan alleen op je eigen pc staan, maar deel het niet op het internet.
" Beter goed geript dan slecht gemaakt. "
Uiteindelijk onderscheidt de prof zich van de amateur
Dauntless
%Europe/Berlin %729 %2005, 18:30
Uiteindelijk onderscheidt de prof zich van de amateur
Dat begint precies je favoriete zinnetje te worden? :p
Tinoz
%Europe/Berlin %838 %2006, 20:07
uhm .... ja dat klinkt allemaal erg leuk maar ik heb nu die swf decompiler maar op een of andere manier kan ik de bestanden die ik van het internet af heb gehald die in sfw zijn geript niet meer publiceren met flash naar swf via de fla file ,,,, :O
k krijg dan allemaal rare beelden waar niets van klopt en er staan tich errors aangegeven .... hoe komt dat nou ? heeft iemand anders daar ook last van ?
greetz
Tinoz
Dauntless
%Europe/Berlin %852 %2006, 20:27
uhm .... ja dat klinkt allemaal erg leuk maar ik heb nu die swf decompiler maar op een of andere manier kan ik de bestanden die ik van het internet af heb gehald die in sfw zijn geript niet meer publiceren met flash naar swf via de fla file ,,,, :O
k krijg dan allemaal rare beelden waar niets van klopt en er staan tich errors aangegeven .... hoe komt dat nou ? heeft iemand anders daar ook last van ?
greetz
Tinoz
Dat komt omdat een swf niet gewoon om te zetten is naar een fla. Het enige wat je aan een decompiler hebt is dat je er images/actionscripts (soms!)/sounds/etc kan uithalen om zelf je eigen swf (want we gaan er natuurlijk van uit dat je de maker van de swf bent) terug op te bouwen... Als je denkt dat je gewoon een game kan downloaden, je eigen naam er op zetten en terug uploaden... nou dan zit je mis, dat kan niet.
Overigens is dit topic meer dan een jaar oud, dus hier gaat een slotje op.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.