PDA

Volledige versie bekijken : Xcelsius XL

www.gmsbv.nl
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:44
Ik wil jullie graag op de hoogte brengen dat Infommersion leverancier van Xcelsius de nieuwe versie Xcelsius XL en XE Enterprise heeft uitgebracht.

Op eenvoudige wijze is het mogelijk om een Excel sheet om te zetten in een erg fraai ogende en dynamische Flash, PowerPoint of PDF presentatie.

Een gratis trial versie is aan te vragen: www.gmsbv.nl

Met vriendelijke groet,
Marco Groeneveld

mech7
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:32
Je site ziet er beetje maf uit in firefox, het menu rechts is te breed waardoor er text wegvalt.

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:35
lol ja inderdaad dat komt doordat speakertje wat mega groot wordt weergegeven

ik dacht dat dit forum er was om hulp te bieden, niet om reclame te maken voor elk flash programmaatje dat bestaat :confused:

Laiverd
%Europe/Berlin %785 %2005, 19:51
Ik begrijp dat we tegenwoordig mogen spammen??

Pak gewoon Flash Paper (http://www.macromedia.com/software/flashpaper/) ($79 en niet Euro 195). FF printen, klaar. Koop een ijsje van het geld dat je overhoudt :)

John

scottmasters
%Europe/Berlin %743 %2006, 17:51
hey maar hoe maak je dan een online game??

scottmasters
%Europe/Berlin %744 %2006, 17:52
alsje blieft antwoord want ik moet het weten

scottmasters
%Europe/Berlin %745 %2006, 17:53
en wat is flash dan eigenlijk
ik zou het heel leuk vinden als iemand me vraguH ff kon beantwoorden

Flashgirl
%Europe/Berlin %973 %2006, 23:22
Beste Scottmasters:

Ten eerste hoor je voor een nieuwe vraag een nieuwe topic te openen.

Ten tweede hoor je je vraag specifiek te stellen. Een vraag als "hoe maak ik een game" is véél te breed. Gebruik eerst je eigen verstand, en zoek eens op google:

Flash

Ten derde hoor je niet zo ongelofelijk ongeduldig te zijn. Je mag blij zijn als iemand je überhaupt vrijwillig wil helpen. Je mag blij zijn als de reactie binnen een week komt.

Ten vierde: In plaats van steeds nieuwe replies op jezelf te posten hoor je je eerste post te editen. Op deze manier vervuil je ons forum met onzin.

Topic wordt gesloten.