Volledige versie bekijken : Cursor volgen
Fatty Owl
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:24
Ik ben bezig met een schietspelletje. jij staat links aan het scherm en je hebt een geweer vast en rechts komen de vijanden. je muis is een mikpunt en als je klikt op de vijand schiet je op hem. jouw mannetje houd een geweer vast en heeft zijn hand gestrekt. nu zou ik willen
dat zijn arm met het geweer altijd blijft wijzen naar de cursor. hieronder zie je het voorbeeld (achtergrond ect word nog aan gewerkt ;) . de ronde met het kruis is je muis.
http://img166.imageshack.us/img166/5997/schietspel1sf.gif
theFlashWizard
%Europe/Berlin %642 %2005, 16:24
mshn heb je hier wat aan:
http://www.lynxstudio.nl/services/actionscript_naslag/m/math_atan2.html
voorderest zouden er nog wel meer tuturials over te vinde moete zijn.. maar die kon ik nie zo snel vinde..
Fatty Owl
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:51
Dat, is chinees voor mij ;), toch bedankt
Pimm
%Europe/Berlin %681 %2005, 17:20
Maar dat is wel hoe je het moet doen... zie het voorbeeld eronder, dat ga jij ook maken maar dan is die pijl een pistool.
Lukt het draggen van de schietcursor wel?
Fatty Owl
%Europe/Berlin %683 %2005, 17:24
ja dat is inderdaad wat ik wil, maar nergens staat hoe je dat moet maken. ja, draggen lukt
theFlashWizard
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
mag ik zo eerlijk zijn te zeggen dat je mshn n btje in over your head bent.. dat stukje code is namelijk heel wat pittiger dan n drag of iets.. en dat zeg ik dan meestal al tegen 17 jarige..
maar ik zal om je n plezier doen wel n klein voorbeeldje geven dat ik toch nog had..:)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %839 %2005, 21:09
thx ik heb het opgelost(door jouw bestand :) )
Roenes
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:55
thx ik heb het opgelost(door jouw bestand :) )Dat is mooi :) Maar kun je wel even je signature aanpassen? Hij is nu wat groot en lang. En op zich is 3x hetzelfde swfje wat overbodig :)
//Edit
Dank je voor de snelle wijziging Fatty Owl! :)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %883 %2005, 22:11
tis gelukt? :) mooi! zonder voor het gebrek van vertrouwen in je dan.. moge we heel mshn het eindresultaat zien? (A)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %898 %2005, 22:34
tis gelukt? :) mooi! zonder voor het gebrek van vertrouwen in je dan.. moge we heel mshn het eindresultaat zien? (A)
als het spel klaar is. :)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %923 %2005, 23:09
Kwacht met spanning af.. :P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.