PDA

Volledige versie bekijken : hoi ik ben nieuw en wil werk! niet heel nieuw hoor

djoekje
%Europe/Berlin %925 %2006, 23:12
hooi
ik ben djoeke
en ik wil werken met flash ik ben volgens "pimm" een aantormend vecarts talentje
als jullie iets van tekeningetjes nodig hebben laat t me weten
graag
gr djoeke

Aiko
%Europe/Berlin %931 %2006, 23:20
Psssst, over het algemeen is het verstandig om je portfolio voor potentiele werkgevers beschikbaar te hebben, mocht je dat al hebben. Als iemand beweert dat je een talent bent, zul je vast al wel iets hebben om te laten zien waar je een beetje trots op kan zijn?

Laiverd
%Europe/Berlin %955 %2006, 23:55
Tsja, een portfolio is wel slim. Verder zou ik je post even aanpassen zodat het normaal Nederlands is; je weet wel: met hoofdletters en af en toe een punt. En er zullen mensen zijn die niet begrijpen wat een 'aantormend vecart talentje' is.

John

djoekje
%Europe/Berlin %833 %2006, 20:59
sorry
ik ben een beetje dyslectisch

WernerL
%Europe/Berlin %864 %2006, 21:44
Je kunt nog wel dyslectisch zijn maar dat is nog geen reden om hoofdletters en punten te vergeten. :-)

Heb je nu trouwens een portfolio of niet?

Pimm
%Europe/Berlin %882 %2006, 22:11
Ze heeft geen portfolio, omdat ze tot nu toe alleen nog maar werk voor mij heeft gedaan (ik huur haar regelmatig in). Haar werk komt dus in onze gezamelijke portfolio.

Ze wilt extra opdrachten aannemen omdat ik haar (nog) niet genoeg werk lever.

Om het even over haar kwaliteiten te hebben: ze kan inderdaad aardig vectoren/tekenen.

Laiverd
%Europe/Berlin %965 %2006, 00:10
sorry
ik ben een beetje dyslectisch
In dat geval PM ik je dan wel even een tekst die wel goed Nederlands is; kun je die in je post plakken. Ik verwijder daarna wel even mijn eigen opmerking; tenslotte hoeft dit verder ook niet de wereld in ;)

Cheers,
John