Volledige versie bekijken : Alexju 2.1 +Forum
alexju
%Europe/Berlin %356 %2005, 09:33
Hello iedereen!
Ik heb eindelijk versie 2.1 gemaakt van mijn site EN ik heb ook een nieuwe forum! Er staat wel niet veel op op die dorum maar als iedereen iets gaat posten ;) Hehe anyway wat vinden jullie van mijn site?
Hier (http://alexju.smfhost.com/) is de site.
latino
%Europe/Berlin %381 %2005, 10:09
echt mooie site...pluim
mooie buttons mooi design. Alleen soms wat traag.
vraagje hoe krijg je "loading variables" in je textfield? en in je gatsenboek meerdere paginas?
Vinc
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:15
Leuke intro, ik herken de effecten van After Effects.. maakt niet uit, het blijft een lekker sfeertje.. Maar na dat web, script en 3d doet ie iets heel vaags en die 'glare' (ik weet het nederlandse woord niet) staat er niet bij. De rest van de site is mooi gedaan, alleen die kleurtjes zijn het niet altijd :)
Edit: mijn 2.0 ghz processortje trekt het soms niet helemaal als ie naar een andere pagina moet.. :(
Flashingback
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:12
Mooier dan de vorige site maar je zou wel is een systeempje moeten maken voor je gastenboek om te controleren of de velden zijn ingevuld.
flashfreak
%Europe/Berlin %518 %2005, 13:27
en ik vind je site niet...
alexju
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:08
echt mooie site...pluim
mooie buttons mooi design. Alleen soms wat traag.
vraagje hoe krijg je "loading variables" in je textfield? en in je gatsenboek meerdere paginas?
HEHE Het is gewoon animatie maar dan word de .txt werkelijk geladen :p
@Vinc: ik heb geen After effects ;) HEHE bedoel je die buttons? Met photoshop gemaakt: eerst een vlak met die gradient dan met eraser paar plaatsen verwijderen en bij blending options "stroke" bijvoegen :p
BlackAdder
%Europe/Berlin %863 %2005, 21:43
Doet me stiekem een beetje denken aan www.fantasy-interactive.com (http://www.fantasy-interactive.com/).
Geef maar toe.. :cool:
Niek_M
%Europe/Berlin %989 %2005, 00:44
op mijn p4 3,2 ghz heeft die ook problemen met de transistions.
Maar voor de rest is de site erg goed gelukt! :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.