Volledige versie bekijken : Nytrax.nl - Flash Forumpje
Nytrax
%Europe/Berlin %950 %2005, 23:49
Tja je moet wat doen als je in Frankrijk zit dus ik ben maar weer eens verder gaan knutselen aan mijn Flash Forumpje. Helaas heb ik vanaf hier niet uitgebreid de mogelijkheid om het geheel goed uit te testen online. (internet verbinding via de telefoon is nix he :p)
Er waren wat problemen met inloggen maar die zijn volgens mij inmiddels verholpen. Verder zijn er nog een kleine reeks met dingen die ik nog moet/wil aanpassen maar dit komt in de toekomst wel weer.
Nytrax.nl (http://www.nytrax.nl)
[edit: Ik merk zelf hier dat ik soms wat problemen heb met het openen, dit zal waarschijnlijk aan mijn verbinding liggen maar mochten er meer mensen last van hebben dan hoor ik dat graag/een keer refreshen zal misschien dan het probleem even oplossen, vanavond/morgen zal ik het geheel nog eens aandachtig bestuderen ;)[/edit]
BDisOKE
%Europe/Berlin %352 %2005, 09:28
Het loaden schiet niet echt op...
Sterker nog, blijft hangen. :D
Nytrax
%Europe/Berlin %392 %2005, 10:25
Ik heb even een paar dingen aangepast/omgegooid, als het goed is is het nu wel. (zou moeten iig, kan het niet met zekerheid zeggen :p)
latino
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:26
blijft nog steeds hangen
Nytrax
%Europe/Berlin %406 %2005, 10:45
Bedankt voor je reactie, ik heb nog wat aangepast, je ziet nu ook in flash staan hoe ver hij is met laden/wat hij aan hij laden is. Zou je willen aangeven waar hij bij jullie vast loopt?
Alvast bedankt :)
Flashingback
%Europe/Berlin %432 %2005, 11:23
kvind em wel kewl buiten 1 dingetje het werkt niet in firefox. Ik heb zelf ook al een aantal pogingen gedaan om een flash forum in elkaar te stoppen aleen werk ik ze nooit niet af :D. Zou ik mogen weten hoe je dat doet met die smilleys ik heb namenlijk zelf een smilley systeem gemaakt maar die is niet zo nauwkeurig. Dit is em www.flashingback.be/ff/smilley.html
Tha Narie
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
Maak aub een goede tabIndex :D Super irri zo :p
Foutmeldingen in rode tekst zijn slecht te lezen.
Waarom mag ik geen spaties in m'n username?
Na het inloggen krijg ik een session error ofzo, en wat ik daarna ook doe (refreshen, IE opnieuw starten) ik blijf die error krijgen bij het laden.
Moet ik een SharedObject weghalen ofzo? :p
Nytrax
%Europe/Berlin %460 %2005, 12:03
De errors zijn nu gewoon wit/dus beter leesbaar. Ik heb een paar aanpassingen gedaan aan inlog gebeuren, maar heb nog niet helemaal gevonden waar het zit. (erg irritant, hier werkt et namelijk wel :p) De Tabindex is inderdaad erg irritant, die zal ik vanmiddag/vanavond aanpassen. Die sessionerror kan je niet zo heel veel aan doen. Je zou je cookies kunnen verwijderen en dan de pagina refreshen/opnieuw proberen in te loggen maar ik denk niet dat dat veel scheelt ;)
Spatie in naam is nu ook toegestaan overigens.
Login gebeuren zal ik zo nog even naar kijken.
@flashingback: Dat hij niet werkt in FireFox snap ik trouwens niet, hier werkt hij namelijk wel in FF, welke versie van FF heb je als ik vragen mag
Renoiser
%Europe/Berlin %466 %2005, 12:11
hij doet het hier wel...(FF)
gewoon tig keer reloaden en dan doet hij het op een gegeven moment :D
ziet er netjes uit...ff registreren :P
Flashingback
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
ik heb Ff v1.0.4 en nu doet ie ut wel :D
Nytrax
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:28
Ok mooi, Ik heb het loginprobleem volgens mij zo goed als opgelost. (zijn nog een paar kleine dingen/maar sessionerrors moeten nu over zijn.)
The_One
%Europe/Berlin %533 %2005, 13:48
Ejz M,
in FF doet ie t nu wel hiero. Maar posten gaat nog steeds niet. Verder ben ik nog steeds half ingelogd.
Update btn in 'recente topcics' geeft hier niks weer.
Spreek je,
Suc6 verder:)!
Nytrax
%Europe/Berlin %608 %2005, 15:35
Na een hoop gedoe kwam ik er achter dat bepaalde zaken niet goed opgeslagen werden, dat is nu aangepast en dan zou nu het hele gebeuren met niet inloggen en niet laden e.d. opgelost moeten zijn.
Cowerd
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:16
Hoe moet dat me die smileys:S
BlackAdder
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:25
Ziet er goed uit!, misschien nog btje buggy, maar ga zo door :o
Nytrax
%Europe/Berlin %981 %2005, 00:34
Uiteraard is het nu nog wat bugie maar ik hoop binnen een paar dagen het wel een beetje opgelost te hebben. Dan komt het ergste nog ;) alles verder uit gaan werken en afmaken. Het smiley gebeuren moet ik eerst komende weken nog verder uit gaan werken en dan zal ik een tutorial/fla hier op FlashFocus plaatsen.
Flashingback
%Europe/Berlin %990 %2005, 00:45
.... Het smiley gebeuren moet ik eerst komende weken nog verder uit gaan werken en dan zal ik een tutorial/fla hier op FlashFocus plaatsen.
Was ik eigenlijk ook van plan ach ja maakt niet uit wie het doet :D
Cowerd
%Europe/Berlin %992 %2005, 00:49
dat komt denk ik redelijk goed van pas:D
Flashingback
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:51
fla kun je al krijgen maar ik ben van plan van hem nog in AS2.0 te zetten www.flashingback.be/ff/smilley.fla
Cowerd
%Europe/Berlin %006 %2005, 01:08
bedankt:D en die AS2.0 komt denk ik ook wel van pas..
maar nu kan ik hier iig van leren:)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.