PDA

Volledige versie bekijken : mailto probleem

gb41
%Europe/Berlin %906 %2006, 22:44
Hallootjes,

Mensen, op een 1 of andere mysterieuze wijze werkt bij mij het volgende niet (meer*);

on(release){
getURL("mailto:support@wac-entertainment.nl", "_self");

*eerst deed dit het gewoon, en ik sta echt voor een raadsel, waarschijnlijk is het antwoord vrij voor de hand liggend, maar mijn noobgehalte is dermate hoog dat ik 'em niet kan vinden

Alvast bedankt!

Jordy
%Europe/Berlin %906 %2006, 22:45
je moet onderaan ook een } zetten :).

zo dus

on(release){
getURL("mailto:support@wac-entertainment.nl", "_self");
}

gb41
%Europe/Berlin %908 %2006, 22:48
Wow wtf, ik drukte prongeluk op vernieuwen en er was meteen gereageerd,
je moet onderaan ook een } zetten .
Ja klopt, ik ben die vergeten over te nemen naar het forum, maar da theb ik wel uiteraard, maar hij doet het nog steeds niet P)

Jordy
%Europe/Berlin %910 %2006, 22:50
haal dat "_self" eens weg, heeft geen nut voor mailto.
zet er eens trace("ok"); tussen en test je movie even via flash (dus control+enter), als je op die knop drukt krijg je dan in het Output venster "ok" te zien?

gb41
%Europe/Berlin %915 %2006, 22:57
_self weggehaald en ik test sowieso wel met ctrl-enter, maar wat bedoel je precies met die trace("ok")?

Jordy
%Europe/Berlin %917 %2006, 23:01
on(release){
getURL("mailto:support@wac-entertainment.nl");
trace("De button is ingedrukt");
}

test nu met control+enter en als je op die button drukt waar deze code opstaat moet er "de button is ingedrukt" komen in een venster :). zonee, dan zal je code verkeerd staan ofzo

gb41
%Europe/Berlin %921 %2006, 23:06
Ja ik krijg die tekst nu wel in m'n output, maar dat neemt het probleem niet weg dat m'n mailto het niet doet, ik word gek:P

Emveedee
%Europe/Berlin %928 %2006, 23:16
getUrl werkt alleen in IE of firefox als je m online opent.
(of vanaf je desktop uit een .html bestand).

Dus ff publishen, en daarna via de html bekijken, dan zul je zien dat t werkt ;)

gb41
%Europe/Berlin %933 %2006, 23:23
Whaha lol nu kom ik m'n eigen ftp map niet meer in, omdat ik niet meer gemachtigd ben, en alle alternatieven werken ineens ook tegen.

Seriously, ik ben vervloekt ^^

Dus ik kan je geniale plan eventjes niet uitproveren evd, dus je moet nog even wachten voordat ik je ga aanbidden.

Emveedee
%Europe/Berlin %938 %2006, 23:32
Gewoon file -> publish

Open die .html

(hoeft niet persé online te staan)

gb41
%Europe/Berlin %941 %2006, 23:35
Eureka, het werkt!:)

Het is wel ten koste gegaan van een gefilte pc en een ftp map waar ik niet meer in kan, dus ik denk de volgende keer wel 2 x na voordat ik een mailto gebruik^^(neem me vooral niet serieus)

Bedankt allebei |)

straaljagertje
%Europe/Berlin %795 %2006, 19:05
Bij mij werkt het niet, hij opent outlook met het emailadres waar het naar toemoet