PDA

Volledige versie bekijken : Cartoon Slang

Erwinzzz
%Europe/Berlin %705 %2006, 17:55
hey,

Ik ben eigenlijk vanaf et begin met flash meer bezig geweest met AS. Nu dacht ik: laat is ook is wat aan men design gaan werken. Darom vraag ik jullie graag om opmerkingen over het volgende.
1. Ik heb op papier een slang getekend. Die gescand.
2. Ik heb de belangrijkste lijnen met stift overgetrokken. Ook die ingescant.
3. Daarna heb ik de lijnen 'overgetrokken' in flash.
4. Toen heb ik de lijnen gevuld met de kleuren en wat achtergrond dingetjes erbij gezet.
Zie de bijlage voor deze fasen, en de andere bijlage voor het eindresultaat..

Wat kan ik de volgende keer beter anders doen???

Voor als de bijlage het niet doet. Hier (http://www.geocities.com/erwinz9/slang.swf) de .swf

psychonikeo
%Europe/Berlin %708 %2006, 18:00
krijg de swf niet te zien...

tekeningen zien er best goed uit moet ik zeggen..

Erwinzzz
%Europe/Berlin %712 %2006, 18:06
o raar dat je hem niet ziet, ik heb em ff geupload, check de startpost

alexju
%Europe/Berlin %717 %2006, 18:13
Hey!

De krullen dat het maakt is onjuist, de bovenste bv ;) Voor de rest: kleuren zou ik zeggen :p

Erwinzzz
%Europe/Berlin %719 %2006, 18:16
Hey!

De krullen dat het maakt is onjuist, de bovenste bv ;) Voor de rest: kleuren zou ik zeggen :p
Nee hoor hij klopt wel, hij maakt zeg maar een c patroon als dat stukje in het midden ongeveer met die oranje strepen..

bart-c
%Europe/Berlin %719 %2006, 18:16
Ik zou even goed kijken naar de schaduwen (zon is rechts, schaduwen ook, klopt niet helemaal), en proberen wat meer diepte erin te krijgen door wat meer verschillende tinten te gebruiken.. Verder laat ik de kritiek over aan de meer ervaren 'cartoonisten'

Erwinzzz
%Europe/Berlin %721 %2006, 18:18
Ik zou even goed kijken naar de schaduwen (zon is rechts, schaduwen ook, klopt niet helemaal), en proberen wat meer diepte erin te krijgen door wat meer verschillende tinten te gebruiken.. Verder laat ik de kritiek over aan de meer ervaren 'cartoonisten'
haha daar heb je wat bij die zon. Dat is eigenlijk een stomme fout. toen ik klaar was met inkleuren etc dacht ik.. die achtergrond is zo wel heeeel saai ik zet er een zonnetje neer.. niet bij nagedacht dat het natuurlijk moet kloppen met de schaduwen :P STOM!

//Edit: Zonnetje staat weer mooi op de goede plaats :p

b-here
%Europe/Berlin %521 %2006, 13:31
ik kan de swf ook niet zien :( Maar je tekening ziet er al leuk uit! Kun je anders geen jpegje van maken?

bart-c
%Europe/Berlin %556 %2006, 14:21
.swf ff opslaan mensen, dan kan je hem wel bekijken, kleine moeite..

@ Erwinzzz: voor jou ook kleine moeite om er ff jpeg van te maken zodat iedereen hem kan zien.