Volledige versie bekijken : gastenboek help
dave rutten
%Europe/Berlin %716 %2005, 18:11
wie kan mij helpen ik doe nog niet zo lang flash en ik wil graag een gastenboek (dat is niet zo mooilijk maar er mag geen php in zitten dat kan mijn server niet lezen ) dus hij moet in flash met een textbestand en eventuweeel nog wat anders maar geen php
wie kan mij helpen ????
Dauntless
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
Ok... Ondersteund je server ASP dan?
Vinc
%Europe/Berlin %747 %2005, 18:56
Als je server php niet ondersteund geef ik een kleine kans dat ie wel asp ondersteund.. hoewel het heel verschillend is.. Gebruik trouwens
LEESTEKENS
En doe het niet zo
OVERDREVEN
ok?
Dauntless
%Europe/Berlin %749 %2005, 18:59
Als je server php niet ondersteund geef ik een kleine kans dat ie wel asp ondersteund.. hoewel het heel verschillend is.. Gebruik trouwens
I know, (natuurlijk, het kán wel, sommige zijn nu eenmaal volledig gebaseerd op alle windows dingen zoals asp, asp.net, etc), maar 'k wou maar zeggen: als je server geen serverside language ondersteund, ga je nergens graken.
Oplossing:
Betaal voor je server ;).
dave rutten
%Europe/Berlin %781 %2005, 19:46
I know, (natuurlijk, het kán wel, sommige zijn nu eenmaal volledig gebaseerd op alle windows dingen zoals asp, asp.net, etc), maar 'k wou maar zeggen: als je server geen serverside language ondersteund, ga je nergens graken.
Oplossing:
Betaal voor je server ;).
ik weet het niet zkr maar volgens mij ook niet ( is er dan nog een oplossing zonder asp en php ?????)
Roenes
%Europe/Berlin %789 %2005, 19:57
Neej, flash kan alleen shared objects wegschrijven en die zijn vergelijkbaar met cookies. Dit is dus niet bruikbaar voor een gastenboek. Je zult toch echt een server moeten hebben die een serverside taal ondersteund anders kun je het gastenboek wel vergeten :)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %467 %2005, 12:12
hoe moet dat dan, als je server wel php en asp ondersteunt?
gbolssens
%Europe/Berlin %474 %2005, 12:23
hoe moet dat dan, als je server wel php en asp ondersteunt?
Met een MySQL database'je en een php file die de waarden eruit trekt en op commando van je Flashmovie die waarden aan een LoadVars-object doorgeeft is dat een fluitje van 1ct.
greetz,
GB
Da's in het geval van php, natuurlijk; van ASP ken ik geen r**t
renske keuper
%Europe/Berlin %626 %2005, 16:02
Ik ben nu dus ook bezig te onderzoeken hoe ik zelf een gastenboek kan maken... Ik heb mezelf Flash enigzins aangeleerd (het lukt me bijv. een formulier te maken) maar PHP, MySQL zeggen me niets. Op de Control Panel van de site is er de mogelijkheid een database aan te maken.. Heb ik hier wat aan? En hoe moet het dan verder? Moet ik dan alsnog iets met PHP gaan doen?
Het zijn voor de wat gevorderden vast niet zulke slimme vragen, maar help me a.j.b.!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.