Volledige versie bekijken : afronden
Fatty Owl
%Europe/Berlin %977 %2006, 23:27
Ik heb geprobeerd dmv een tutorial een gezicht te maken.(Ik begin nog maarnet met 3D dus ik ken er bijna niets van). Het is (redelijk) gelukt, alleen is het erg hoekig...is er een manier om dit af rond te maken in plaats van rechthoekig?
INKA
%Europe/Berlin %051 %2006, 01:14
edgeloops!
mech7
%Europe/Berlin %134 %2006, 03:14
In maya heb je bv ook dingen als average vertices om dingen een beetje uit te ronden, of je kan de sculpt tool gebruiken.
Dit soort dingen kan je ook het beste doen als het nog low poly allemaal is.. sub-div werkt wel het beste vind ik voor dat soort dingen.
Devega
%Europe/Berlin %382 %2006, 10:10
google eens voor subdivision voor het programma wat je gebruikt ?
oeps
was al vermeld :)
marcvz
%Europe/Berlin %423 %2006, 11:09
In maya heb je bv ook dingen als average vertices om dingen een beetje uit te ronden, of je kan de sculpt tool gebruiken.
Dit soort dingen kan je ook het beste doen als het nog low poly allemaal is.. sub-div werkt wel het beste vind ik voor dat soort dingen.
Wel eerst even onder een andere naam opslaan voor je sub-div doet. Als dit fout gaat, kun je meestal opnieuw beginnen...
rolandpeelen
%Europe/Berlin %683 %2006, 17:23
wat gebruik je voor een programma.. (3dsmax = mesh smooth MAYA= smooth (volgens mij weet ik niet zeker.. moet ff maya installeren daarvoor :P)
groeten
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.