Volledige versie bekijken : [ Fixed ] vertaal foutje registratie
Edwin
%Europe/Berlin %057 %2005, 02:22
na invullen formulier krijg je: "complete registratie" ivm registratie compleet oid
Roenes
%Europe/Berlin %073 %2005, 02:46
Als we dan toch spelfouten gaan zoeken:
Op de plaats waar je kan aanvinken dat je onzichtbaar wilt zijn in de "Wie is online" lijst mist een t in onzichtbaar naast het checkboxje. Ik kan zo snel niet vinden waar die optie zit, maar het is denk ik wel duidelijk wat ik bedoel :)
Is het misschien handig om een centrale topic te hebben waar spelfouten/vertaalfouten ed gemeld kunnen worden of is dit overbodig?? :)
Dauntless
%Europe/Berlin %349 %2005, 09:23
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een language pack is en ik weet niet of je die zo simpel kan aanpassen...
latino
%Europe/Berlin %358 %2005, 09:36
je avatar wijzigen is ook niet mogelijk...
en kunnen de tutorials niet op de oude manier? die was toch wel makkelijker
Dauntless
%Europe/Berlin %363 %2005, 09:44
je avatar wijzigen is ook niet mogelijk...
Voorlopig is het nog alleen mogelijk voor Zone Managers, maar daar wordt aan gewerkt.
en kunnen de tutorials niet op de oude manier? die was toch wel makkelijker
Dat zal waarschijnlijk nog wel komen. Het systeem staat nu nog maar in z'n kinderschoentjes en het zal dus nog wel zeker evolueren tot een mooi volwaardig systeem.
BorrelWORST
%Europe/Berlin %960 %2005, 00:02
Wat betreft de avatar en tutorials: Dit zijn inderdaad zaken waar aan gewerkt wordt. Zie ook de topics die hierover gaan.
Roenes: Ik kon het woord 'onzichbaar' (zonder t) nergens vinden. Waar stond deze? En ja, er word eerst nog intern gewerkt aan de vertalingen, maar later zullen we meer hulp inroepen :)
Hoewel het een standaard language pack in het Nederlands betrof, is het gelukkig makkelijk aan te passen.
Dauntless
%Europe/Berlin %962 %2005, 00:05
Borrel, kijk hier: http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions
Dit tekstje:
De Onzichtbare modus staat je toe om over het forum te surfen zonder weergegeven te worden in de 'Actieve Gebruikers van dit Moment' lijst.
Gebruik Onzichbare Modus
BorrelWORST
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:09
Ah, ja, gevonden! :)
Roenes
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:59
Ondanks dat ik het heb aangedragen kan ik het niet meer vinden op die pagina. Ook de zoekfunctie van firefox vind em niet. Kan het zijn dat deze functie maar 1x instelbaar is geweest voor normale leden?
Of ben ik gewoon heel erg scheel? :D
Dauntless
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:59
Ondanks dat ik het heb aangedragen kan ik het niet meer vinden op die pagina. Ook de zoekfunctie van firefox vind em niet. Kan het zijn dat deze functie maar 1x instelbaar is geweest voor normale leden?
Of ben ik gewoon heel erg scheel? :D
Heb je nu een heel uur zitten zoeken?? :eek: :D
-- Blijkbaar kunnen alleen ZM'ers dat opnieuw wijzigen, het staat er niet meer bij bij Roenes :s
Roenes
%Europe/Berlin %003 %2005, 01:05
Benk gelukkig niet scheel :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.