Volledige versie bekijken : amfphp
kevinrommen
%Europe/Berlin %564 %2006, 13:32
Dag Mensen,
ben net begonnen met amfphp en heb nu een vraagje. Het eerste ding dat ik heb gemaakt werkte perfect. Leuk en aardig. Vind het echt gemakkelijk werken
maar als ik nu mijn method table laat compilen dan krijg ik hele tijd bij @acces private te staan. Terwijl dit remote moet zijn om het te kunnen gebruiken
hoe zit dit precies in elkaar ik snap hetniet helemaal en waarom krijg ik private ipv remote
kan het natuurlijk wel veranderen steeds maar er moet toch een reden voor zijn
groet, Kevin
matzo
%Europe/Berlin %597 %2006, 14:20
Is dat als je de automatische methodtable-creator gebruikt. Want dan moet je in je comment voor de methode @acces remote zetten. Dan ziet de methodtable creator dat dat goed, of tenminste bij mij toch. Misschien het script laten zien?
kevinrommen
%Europe/Berlin %609 %2006, 14:38
ik moest toen straks snel weg. Ik heb dat stukje er wel instaan. Maar toch geeft hij private aan. Wat bedoelen ze daar precies mee als ik vragen mag
<?php
class FotoAlbum {
function FotoAlbum() {
$this->methodTable = array(
"listAlbums" => array(
"description" => "gets the albums",
"arguments" => array(),
"access" => "remote"
)
);
}
/**
* gets the albums
* @acces remote
*/
function listAlbums() {
$albumPad = "../../images/";
$albumArray = scandir($albumPad);
while(($ix = array_search('.',$albumArray)) > -1) {
unset($albumArray[$ix]);
}
while(($ix = array_search('..',$albumArray)) > -1) {
unset($albumArray[$ix]);
}
return $albumArray;
}
}
?>
groet, Kevin
mech7
%Europe/Berlin %755 %2006, 19:08
http://nl2.php.net/private
matzo
%Europe/Berlin %733 %2006, 18:35
Found the Problem!!!(ik heb er niet tot nu naar liggen zoeken, maar was nu bezig met zelf met amfphp te knoeien, en zag plots mijn @access staan, en dacht aan jou vraag)
@access is met 2 s'en aan het einde!!(mech7, ik denk dat jou link gaat over protected, private, public in php, dit gaat over amfphp-wel een leuke link, wist niet dat het artikel daarover op php.net zo interessant was;)-)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.