PDA

Volledige versie bekijken : Flash en layers

Lorrens
%Europe/Berlin %798 %2006, 19:09
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost..
De slideshows zijn niet goed.. daar kan je niet eventjes een album naam veranderen ofzo. Doe geen moeite. Het album komt in PHP/HTML.
De vraag : Ik heb een iframe van 700px breed.
Ik heb een .swf van 150px breed (transparant, waar normaliter maar 1 rij van 20 px breed van te zien is. Als je hier over hovert dan wordt die rij 150px breed.)
Ik wil mijn de balk van 20px naast de iframe hebben, en als je er overheen hovert dat hij over die iframe valt.
Dit heb ik voor elkaar :
http://www.nevergonna.be/j/

Maar mijn .swf moet 150 px blijven als je over de .swf zit, maar nu gaat hij meteen weer terug naar de 20px..
Hij moet pas terug naar de oorspronkelijke staat als je van de .swf bent..
kijk maar eens op
http://www.nevergonna.be/j/menu.swf

Daar gedraagd hij zich hoe het hoort..
Hoe zorg ik ervoor dat hij zich nu ook "gedraagd" zoals ik wil?

kevinrommen
%Europe/Berlin %835 %2006, 20:02
Dat komt volgens mij door het feit dat je iframe een andere pagina is. Dat heb ik net getest door je css aan te passen. Kijk maar eens als je de foto wat naar beneden zet en dat je menu dus losstaat dan werkt je hover van je menu wel.

Je zal dus van dat iframe af moeten. Vraag waarom heb je voor een iframe gekozen. Wat is de reden daarvan?

groet, Kevin

Lorrens
%Europe/Berlin %866 %2006, 20:48
Omdat er geen flash fotoalbum wat aan mijn eisen voldoet. Ook komt er een systeem achter, wat allemaal aangepast zou moeten worden wil het goed in flash komen. En flash is eigenlijk niet echt nodig..
maar is er geen mogelijkheid om dit toch te laten werken?
Ik merkte ook al dat hij het wel deed als je de iframe wat omlaag gooit..

kevinrommen
%Europe/Berlin %915 %2006, 21:57
ik bedoelde meer waarom gebruik je dat iframe en laadje de foto niet in op deze huidige pagina

Lorrens
%Europe/Berlin %417 %2006, 10:00
Omdat er later allemaal content komt in dat iframe, en die mag niet groter zijn dan het iframe... ik weet precies wat ik wil. Ik weet alleen niet hoe ik dat bereiken moet!

Lorrens
%Europe/Berlin %641 %2006, 15:24
Ik heb gemerkt dat hij het in IE wel doet maar in FF niet... :S