PDA

Volledige versie bekijken : hoe verander ik de link op een button?

Toni
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:36
Hallo,

We hebben een menu op onze site, waar ik de link van een button wil veranderen. Hoe doe ik dat ? ? ?

One site is Fanatiek FC Barcelona (http://www.fanatiek-fcbarcelona.be)

Laiverd
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:18
Dat hangt er heel erg vanaf hoe e.e.a. in elkaar zit. Je bent in elk geval opzoek naar iets in de trant van getURL(). Met een moviewide search naar de URL zou je 'm wellicht kunnen vinden. Verder vind je in de Help uitgebreide info over het maken van buttons en links.

John

Toni
%Europe/Berlin %557 %2005, 14:22
hoe doe ik zo een moviewide search ?

alvast bedankt

Toni

Laiverd
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
Doe het zelf nooit, maar het kan volgens mij via edit > search of via de movie explorer.

John

latino
%Europe/Berlin %630 %2005, 16:07
als ik me kan herinneren was de beheerder van jullie site weggegaan he? heb je nog wel de fla tot je beschikking?

Toni
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
als ik me kan herinneren was de beheerder van jullie site weggegaan he? heb je nog wel de fla tot je beschikking?

Hallo,

JA de fla hebben we nog, maar ik dacht dat het zoals met DW zou gaan, kliken op de button en de url invullen. Dus niet het geval

Toni

flashfreak
%Europe/Berlin %729 %2005, 18:29
je klikt op de button, opend het paneel actions en zoekt naar de code getURL("")
daarin vul je je nieuwe url in.

Toni
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:43
je klikt op de button, opend het paneel actions en zoekt naar de code getURL("")
daarin vul je je nieuwe url in.

Dat is de probleem, nergens is de code get URL te vinden.

Toni

flashfreak
%Europe/Berlin %371 %2005, 09:54
zou je de desbetreffende fla even online kunnen zetten voor een analyse?
Kijk ander even of er in de actionlayer deze code niet te vinden is?

Dauntless
%Europe/Berlin %426 %2005, 11:14
Ja, zoek eens met movie Explorer (ALT + F3). Zorg dat vanboven alles is aangevinkt (vooral AS dus) en zoek op URL.