PDA

Volledige versie bekijken : Computer vraag

W-design
%Europe/Berlin %784 %2006, 18:48
ik heb thuis nog een computer staan, hij werkt nu erg langzaam en heeft het volgende

Headstart AMD 1700+ processor
256 MB intern geheugen
40 GB harde schijf
DVD speler
DVD +rw
interne 56k modem
onboard geluidskaart
windows XP

Ik wilde hem eigenlijk uitgaan bereiden om er nog af en toe wat leuke spellen mee te spelen (doe ik nu nooit), heeft het zin om hier een 128 mb videokaart in te zetten? (wat voor een en waar moet ik op letten?), werkgeheugen uitbereiden met 256 mb, harde schijf van 160 gb als hoofd gebruiken en de 40 ernaast (als tweede zetten). goede geluidskaart.

Heeft dit zin of zeggen jullie dat hij er niet beter op zal worden? ik heb al een goede laptop en apple imac. Maar omdat ik nooit computerspellen speel en ik toevallig bij mediamarkt was zag ik een race stoel met NFS most wanted en dat lek me best wel vet om erbij te hebben, of kan ik deze pc beter verkopen, ik heb er een boxenset van philips op aangesloten (twee kleine en een bass box) en een 15 inch tft scherm van philips. Als ik hem zou verkopen hoeveel zou hij waard zijn?

Wat is in mijn geval de oplossing? Upgraden?; Verkopen?

mech7
%Europe/Berlin %788 %2006, 18:55
Mjah al wil je echt een pc vaar gamen de nieuwste spellen enzo, kan je net zo goed een compleet nieuw systeem bouwen. Omdat alles wat magertjes is voor de hudige generatie spelletjes. (cpu / ram ) videokaart is ook onboard neem ik aan ?