Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Forumsecties zonder ZM'ers
Roenes
%Europe/Berlin %015 %2005, 01:21
Even op attent maken:
De secties "HTML + Javascript" en "Serverside scripting" hebben geen ZM'ers of deze worden niet weergegeven in het zm'ers vak.
Het is maar dat het bekend is :)
//Edit: klopt het ook dat er her en der geschoven is met ZM'ers tov het oude forum. Of lijkt dit maar zo? :)
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %019 %2005, 01:27
Inderdaad apart ;)
Mag ik jullie tevens meteen vragen waarom jullie geen gebruik maken van Super Moderators, deze zijn mijn inziens veel handiger dan de sectiestricte moderators.
Roenes
%Europe/Berlin %027 %2005, 01:39
Super ModeratorsZijn dat moderators die in iedere sectie rechten hebben? (ik ken vBulletin niet goed :rolleyes: )
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:53
Zijn dat moderators die in iedere sectie rechten hebben? (ik ken vBulletin niet goed :rolleyes: )
Ja precies. Deze moderators zijn dus niet sectie gebonden, maar kunnen het hele forum beheren. En aangezien het vaak voorkomt (op vele forums) dat niet altijd alle moderators aanwezig kunnen zijn of dagelijks kunnen kijken, is dat misschien wel handig.
Richard
%Europe/Berlin %416 %2005, 10:59
Klopt als een bus. Alle ZoneFounders kunnen daar modereren.
En niet alles is nog perfect in orde.
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %419 %2005, 11:04
Mochten jullie eventueel nog vragen hebben over vBulletin en/of het aanpassen onder water daarvan, wellicht dat ik jullie kan helpen ik ben namelijk administrator en developer op www.ultimatecarpage.com, waar ik ook een aantal dingen custom erin heb moeten klussen. :rolleyes:
Suc6 met de verdere aanpassingen!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.