PDA

Volledige versie bekijken : Flashgateway ervaringen?

MarcoH
%Europe/Berlin %810 %2006, 19:26
Als ervaren Asp.net programmeur heb ik besloten om Flash als 2de hoofdontwerp omgeving te gaan gebruiken.
Momenteel dus druk aan het leren en lezen om de in en outs onder de knie te krijgen. (laatste wat ik deed met Flash was nog in de tijd toen Lingo voor director net op kwam)

Ik wil dus Flash gaan combineren met Asp.net, maar heeft iemand hier ervaring mee.
Is het zo dat je bij Flash 8 (die net is aangeschaft), ook de flashgateway.dll (Flash remoting) nog nodig heb, voor combineren met Asp.net?
Of is dit alleen bij de MX 2004 versie nodig?

Als dit namelijk nodig is moet ik deze ook nog (gelukkig bedrijfsmatig) aanschaffen.

brossiekoppie
%Europe/Berlin %999 %2006, 23:59
Als ervaren Asp.net programmeur heb ik besloten om Flash als 2de hoofdontwerp omgeving te gaan gebruiken.
Momenteel dus druk aan het leren en lezen om de in en outs onder de knie te krijgen. (laatste wat ik deed met Flash was nog in de tijd toen Lingo voor director net op kwam)

Ik wil dus Flash gaan combineren met Asp.net, maar heeft iemand hier ervaring mee.
Is het zo dat je bij Flash 8 (die net is aangeschaft), ook de flashgateway.dll (Flash remoting) nog nodig heb, voor combineren met Asp.net?
Of is dit alleen bij de MX 2004 versie nodig?

Als dit namelijk nodig is moet ik deze ook nog (gelukkig bedrijfsmatig) aanschaffen.

Ik weet niet of je Fluorine kent. Ik denk dat je er alleszins heel wat mee zal zijn.
http://fluorine.thesilentgroup.com/

MarcoH
%Europe/Berlin %635 %2006, 15:15
Bedankt, ga ik in ieder geval mee experimenteren.
Heeft wel mijn voorkeur deze boven FlashRemoting. In enige mate voor de kosten voor Flash remoting, maar ook omdat de flashgateway.dll uit 2002 is, en deze uit 2006.