Volledige versie bekijken : Dogtroep // Recycle
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %650 %2006, 15:36
Hoi,
Ik heb hier wat vraagjes gesteld vorige weken over AS en nouja leek me wel leuk om te laten zien wat ik er mee gemaakt heb uiteindelijk.. Het is een minisite voor een project dat nu loopt bij de theatermakers van Dogtroep (waar ik nu stage loop), we zijn bezig oude objecten van voorstellingen te recyclen en daar nieuwe ideeen en concepten mee te ontwikkelen...
Hier is de machine:
http://www.dogtroep.nl/recycle
groetjes,
Jesse//
Lorrens
%Europe/Berlin %651 %2006, 15:38
hij doet het niet
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %652 %2006, 15:39
hij doet het niet
Eeh?! Wat doet het niet? Heb je de laatste flash player ( 8 )?
Vinc
%Europe/Berlin %655 %2006, 15:44
Hip, bij mij ook niet. Flash player 8, zowel in FF als IE werkt niet.
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %661 %2006, 15:52
zou je wat duidelijker willen zijn?? krijg je een 404 dat hij de pagina niet kan vinden? Of werkt de flash file zelf niet? Aangezien er hier niets verkeerd gaat en ook mijn collega's hier de site gewoon kunnen zien..
Harmke
%Europe/Berlin %668 %2006, 16:03
Ik draai aan het wiel en als het laatste propje er uit komt, verschijnt er een video... volgens mij doet ie t goed :)
disasp
%Europe/Berlin %669 %2006, 16:04
ik kan em ook gewoonzien hoor
wel geinig jammer alleen dat je h3et rad niet terug kan draaien ! ;)
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %673 %2006, 16:10
Ik draai aan het wiel en als het laatste propje er uit komt, verschijnt er een video... volgens mij doet ie t goed :)
Yes :) dan doet ie het goed :D
en @ disasp: ja, dat was ook de bedoeling was ook nog gedoe om dat voor elkaar te krijgen (het is overigens nog wel wat buggy)..
Emveedee
%Europe/Berlin %698 %2006, 16:45
Ziet er goed uit,
alleen moest k wel n tijdje zoeken voor k vond waar ik moest draaien.
(misschien bij mouse over er een stroke omheen doen ofzo).
Lorrens
%Europe/Berlin %700 %2006, 16:49
zou je wat duidelijker willen zijn?? krijg je een 404 dat hij de pagina niet kan vinden? Of werkt de flash file zelf niet? Aangezien er hier niets verkeerd gaat en ook mijn collega's hier de site gewoon kunnen zien..
Sorry, zal wat duidelijker zijn :
Hij draait niet! Ik heb niks wat ik kan draggen!
Lepdoos
%Europe/Berlin %708 %2006, 17:00
ja ik moest ook ff zoeken naar waar ik moest draggen, dit moet duidelijker!
de eerste reactie is dat je het witte pijltje zelf probeert te draggen
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %743 %2006, 17:50
vet idee, en ook netjes gemaakt :D
idd wilde ik eerst ook het pijltje zelf dragen :(
voor degenen die het nog niet hebben ontdekt:P : voor het pijltje zit een rondje om te draggen :D
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %758 %2006, 18:12
Juist ok, het is dus nog niet duidelijk waar je moet zijn om het ding te draaien.. Zo zie je maar weer, denk je zelf dat het duidelijk is, blijkt het toch niet zo te zijn.. Dat ga ik dus nog even aanpassen..
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %457 %2006, 10:59
Zo, heb inmiddels het iets duidelijker proberen te maken waar je moet zijn om het rad te draaien.. Als mensen het nu niet snappen hou ik het voor gezien ;) :P :D
MA2R
%Europe/Berlin %460 %2006, 11:02
hij werkt hier wel!
mijn eerst indruk was hhhm is dit alles is dit alles (leuke liedje verder) maar verder vond ik het een goede site! leuk gedaan keep up the good work!
Byron Fortescue
%Europe/Berlin %470 %2006, 11:17
hij werkt hier wel!
mijn eerst indruk was hhhm is dit alles is dit alles (leuke liedje verder) maar verder vond ik het een goede site! leuk gedaan keep up the good work!
dankje, het is ook een minisite, het projectje zelf heeft 3 weken geduurd ofzo, dit is gewoon een klein speeltje om toch de mensen wat inzicht te geven in wat er hier zoal gebeurd..
WernerL
%Europe/Berlin %472 %2006, 11:20
lol ik had de reacties nog niet gelezen, ik probeerde in eerste instantie ook nog aan het witte pijltje te draggen. :D
Theis Jan
%Europe/Berlin %495 %2006, 11:52
Ik vind het helaas ook eerst lastig om te vinden hoe je aan dat wiel
moet draaien, misschien moet je het wat duidelijker maken. En
misschien voor sommige mensen handig om een kruisje of een sluit
knop te maken bij de foto popup's.
TJ
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %603 %2006, 14:29
jah, ik kwam vandaag ook een bug tegen toen ik hem nog eens bekeek, bij een paar foto's in het begin.
als je die opend, en de muis nietverschuift, en dan weer klikt (om de foto weg te doen(wél opzelfde plek houden)), dan gaat ie weg, maar opend tegelijk ook weer een nieuw venster waar de foto weer in komt ... (dan drukje in 1 keer de foto weg, en open je een andere foto)... bij de andere foto's klik je de grote foto weg, en komt er niet weer een foto ;)
snap je? :)
Jelmer
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.