Volledige versie bekijken : 3D voor m'n site
Marcellino
%Europe/Berlin %844 %2005, 21:16
Ik zou graag 3D achtergrond en buttons hebben voor mijn site maar welk programma is
daar het beste voor. Ik heb al over Max 3D en Swift 3D gehoord maar nou weet ik nog
niet welke goed zijn. :D :confused: :)
flashfreak
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:27
voor beiden zal je VEEEL geld moeten hebben klaarstaan, prijzen kan je bekijken op de desbetreffende websites. Maar als beginnend D raad ik je een om met iets gratis te beginnen, om te zien of het je wel ligt (trials bv) om daarna, indien je het leuk vind, van de software paketten te kopen, je kan tss Swift 3D en Max 3D geen keuze maken , beter, slechter, ze hebben elk hun pro's en contra's.
Probeer de trials, en beslis zelf, daar zijn trials nu eenmaal voor gemaakt ;)
Trouwens, je kan 3D buttons ook zeer eenvoudig in Flash maken adhv Gradients, in Flash effe F1'en leert al veel.
WernerL
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:40
Max3d? wat is dat? :D
Ik ken wel 3dsMax. :)
En trouwens, ik geloof dat ze bij discreet niet moeilijk doen als je 3dsmax download als je het gewoon als hobbie wilt leren, wil je het met commerciele doeleinde gebruiken dan ben je wel verplicht dit pakket aan te schaffen. Maar als je het download wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk legaal is. :)
en wat wil je precies maken? 3d buttons? Gebruik photoshop ofzo. Of wil je ze ook nog animeren?
mech7
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
Er is een gratis vers G-Max om te leren.. en van Maya PLE versie.. alleen deze versies geven wel watermark bij je render :p Blender is helemaal gratizz
Count Carstein
%Europe/Berlin %545 %2005, 14:05
Het is raar om alleen voor een 3D knopje dure software aan te schaffen.. :I
Als je iets meer wil doen zou ik zeggen SWIFT3D Heel makkeljik.(Voor de kneusjes zoals ik :D )
www.erain.com ZE hebben een trial!!!!! :rolleyes:
Maar opnieuw....als het je om een knopje gaat zo ik gewoon wat creatiever zijn met de spullen die je al heb. :o
Groetjes
PS:
Better to be pissed off than pissed on
Confusius
mech7
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:28
Mischien gaat ie een super geavanceerd knopje maken ;)
zoals op http://www.billybussey.com :)
Het is raar om alleen voor een 3D knopje dure software aan te schaffen.. :I
Als je iets meer wil doen zou ik zeggen SWIFT3D Heel makkeljik.(Voor de kneusjes zoals ik :D )
www.erain.com ZE hebben een trial!!!!! :rolleyes:
Maar opnieuw....als het je om een knopje gaat zo ik gewoon wat creatiever zijn met de spullen die je al heb. :o
Groetjes
PS:
Better to be pissed off than pissed on
Confusius
WernerL
%Europe/Berlin %696 %2005, 17:43
Mischien gaat ie een super geavanceerd knopje maken ;)
zoals op http://www.billybussey.com :)
Heb je geen dure 3d software voor nodig hoor. ;) Ik denk dat dit nog wel mogelijk is in photoshop.
mech7
%Europe/Berlin %716 %2005, 18:11
Ga jij maar in photoshop maken dan, wil ik welleens zien hoe je dat gaat animeren in image ready lol :p
Heb je geen dure 3d software voor nodig hoor. ;) Ik denk dat dit nog wel mogelijk is in photoshop.
WernerL
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
hmmz, zit wat in. :)
StylizeR
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:50
Ga jij maar in photoshop maken dan, wil ik welleens zien hoe je dat gaat animeren in image ready lol :p
Met heel veel layers.... Hoe anders :p Je kunt een hele geanimeerde site maken in photoshop... Wil je ze naar flash? De PSD2FLA plugin gebruiken ;) Kvind het handige plugin :D
latino
%Europe/Berlin %440 %2005, 11:33
als je goed kijkt zetten ze van het blauwe gewoon alpha minder en gooien ze er een mask overheen
damarez
%Europe/Berlin %507 %2005, 13:10
blender
open source 3d programma
kost niets
en als je een beetje inzicht hebt
kan je google gebruiken voor tutorials
mech7
%Europe/Berlin %588 %2005, 15:08
LoL kijk maar eens goed naar de schaduws.. dit is echt neit ff een ander kleurtje en alpha veranderen :p
als je goed kijkt zetten ze van het blauwe gewoon alpha minder en gooien ze er een mask overheen
Devega
%Europe/Berlin %666 %2005, 16:59
LoL kijk maar eens goed naar de schaduws.. dit is echt neit ff een ander kleurtje en alpha veranderen :p
klopt :)
met GI / Skylight via brazil / vray of een andere degelijke renderer kom je tot een beter resultaat dan het plakken van een radial met transparancy
Marcellino
%Europe/Berlin %508 %2005, 13:12
Owkeey bedankt voor alle antwoorden nu kan ik verder werken aan me site
Greetings :) :D :rolleyes:
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.