PDA

Volledige versie bekijken : Beetje zware site maar..

zillionz
%Europe/Berlin %717 %2006, 17:13
Deze site is al een tijdje online hoor...maar wat vinden jullie ervan?
http://www.adrenaline.nl

Beetje een chaotische site hoor, maar dat is beetje de bedoeling geweest.

:)

tompearce22
%Europe/Berlin %726 %2006, 17:26
hij is wel een beetje cool. Maar misschien als je er nog een beetje aan werkt, wordt ie een beetje beter. Hij is namelijk een beetje rustig en ik denk dat ie nog wel een beetje aantrekkelijker gemaakt kan worden. Wat me ook een beetje tegenviel is dat ik als eerst op de politie keek, daar had je met comic sans gewerkt!! Dan is zo'n beetje de meest foute font ooit.

Kijk er nog even een beetje naar.

mzzl

Lepdoos
%Europe/Berlin %796 %2006, 19:06
ja comic sans is anti
weet niet waarom, maar het is gewoon zo denk ik

disasp
%Europe/Berlin %799 %2006, 19:11
is comic sans politie wtf :P????? heej vette site trouwens hoor ik vind em wel grappig al die poppetjes ik zou nog meer alles op het beeld laten TEKENEN net als die kleine dingetjes aan de zijkant steeds ;)

Theis Jan
%Europe/Berlin %844 %2006, 20:15
Ja en zal geen browser plaatjes doen want ik Safari gebruiker staat er niet bij hoewel hij er wel opwerkt, zal verder die link @ je site voor portfolio een handje van maken. Dacht steeds waar mot ik op klikkn. Verder leuke site en leuke portfolio.
TJ

Theis Jan
%Europe/Berlin %847 %2006, 20:19
Dat handje is al goed, muis deed vaag.

o1-jasper
%Europe/Berlin %852 %2006, 20:27
Ik vind die site efgt erg vet!! Je portfolio zelf iets minder..
Net wat je zei ene beetje te druk, en daar kan mischien nog wle een karte animatie bij ofza..
Verder super vet!!

zillionz
%Europe/Berlin %871 %2006, 20:55
Bedankt voor jullie reacties. Ff voor de duidelijkheid. Dit is niet mijn site. Het is de site voor het bedrijf waarvoor ik werk als webdesigner.

Ik heb een artdirector die de overhand heeft uiteraard... Comic sans is ook niet echt mijn favo font en zou het ook niet gebruikt hebben. Meestal word er een huisstijl opgemaakt en dan moet ik er alleen een digitale versie van maken. Maar ja. De site heb ik me wel uit kunnen leven.(redelijk, binnen de beperkingen van de huisstijl)

Nog tips misschien? Mijn computer op mn werk heeft geen goeie soundcard dus vandaar dat er ook geen geluid onder zit.

Theis Jan
%Europe/Berlin %428 %2006, 10:16
Oke omdat je het zo graag wil :p, oke ff serieus. Ik heb nog wat puntjes want nu heb ik ff tijd voor, gister niet.

*de portfolioknop@homepagina achtergrond zelfde kleur maken als de achtergrond op de site
*Nedstad ding onderaan zetten en browsers weg halen
*bij je grote plaatje .nl achterplakken en die kleine tekst www.adrenneline.nl weghalen
*Als je in menu iets kiest zelfde stijl aan houden en toch meer ordenen zoals op de begin pagina (dat openboek dus niet de allereerste pagina) want werkt erg verwarrend en voegt geen waarde toe
*zie nu die Flash site, die is echt :D Misschien leuk om dat huisje interactief te maken en duidelijke link maken naar die flash site want zag eerst alleen HTML en klikte voor de grap op het logo en toen kwam ik daar uit, dus valt niet op!

nrameckers
%Europe/Berlin %445 %2006, 10:41
nedstat helemaal weghalen, ziet amateuristisch uit en ze genereren popups.... worden klanten ook nie vrolijk van

zillionz
%Europe/Berlin %456 %2006, 10:56
nedstat helemaal weghalen, ziet amateuristisch uit en ze genereren popups.... worden klanten ook nie vrolijk van

Ja, zijn we ook van plan hoor. Ik moet ff een akkoord krijgen.

zillionz
%Europe/Berlin %462 %2006, 11:05
Oke omdat je het zo graag wil :p, oke ff serieus. Ik heb nog wat puntjes want nu heb ik ff tijd voor, gister niet.

*de portfolioknop@homepagina achtergrond zelfde kleur maken als de achtergrond op de site
*Nedstad ding onderaan zetten en browsers weg halen
*bij je grote plaatje .nl achterplakken en die kleine tekst www.adrenaline.nl weghalen
*Als je in menu iets kiest zelfde stijl aan houden en toch meer ordenen zoals op de begin pagina (dat openboek dus niet de allereerste pagina) want werkt erg verwarrend en voegt geen waarde toe
*zie nu die Flash site, die is echt :D Misschien leuk om dat huisje interactief te maken en duidelijke link maken naar die flash site want zag eerst alleen HTML en klikte voor de grap op het logo en toen kwam ik daar uit, dus valt niet op!

Zwaar klotescherm waar ik t verschil niet eens kan zien tussen geel en wit.
*bij je grote plaatje .nl achterplakken en die kleine tekst www.adrenaline.nl weghalen
Daar valt aan te knutselen :D
Helaas, not my call...Dat poppetje is echt gekozen om ook op de index geplaatst te worden. In de flashsite is het poppetje in de portfolio sectie ook centraal. (portfolio html gedeelte is btw ook niet mijn design)

Ow shit, volgens mij heb je het over de portfolio :P..wheheh ik dacht nog over de index page. [:o)]
Daar ga ik achterzitten.

Bedankt!

Theis Jan
%Europe/Berlin %483 %2006, 11:36
Geen dank! :) Post je ff als je hem hebt geupdate?

zillionz
%Europe/Berlin %491 %2006, 11:47
komt goed