Volledige versie bekijken : XMLcontent laten scrollen als deze groter is dan schermreolutie
kristalklear
%Europe/Berlin %911 %2006, 21:52
Ik haal mijn projecten op uit xml en verwerk deze in een lijst. Ik zou nu graag de content laten scrollen als de lijst groter is dan de hoogte van het scherm. Als ik nu echter de waarde opvraag via Stage.heigth krijg ik altijd dezelfde waarde weer. Kan je niet op een andere manier te weten komen of de lijst groter is dan de hoogte van het scherm.
Ik heb me hier al kapot achter gezocht maar zonder resultaat.
(of is het enigzins nie mogelijk de htmlfile waar de swf is in embed te laten scrollen als de lijst groter wordt dan toeglaten???)
al bedankt
greetz
theFlashWizard
%Europe/Berlin %935 %2006, 22:26
Stage.height verandert toch ook niet wanneer je lijst langer wordt? :P
wanneer deze wel verandert kun je het onResize event gebruiken.
In jou geval moet je de hoogte van de lijst opvragen. aangezien ik niet weet hoe jij die lijst opbouwd kan ik je niet vertellen hoe je dat moet opvragen in jou geval.
meestal gewoon met een _height property.
kristalklear
%Europe/Berlin %797 %2006, 19:07
De lijst bevindt zich in 1 movieclip. Het is geen probleem de hoogte daarvan op te vragen.
Het onresize heb ik ook al bekeken maar daar kan je alleen maar bij opvragen als de content wordt geresized.
Dus zit iknog altijd met hetzelfde probleem.
theFlashWizard
%Europe/Berlin %809 %2006, 19:25
ik zou de mc gewoon in een scrollPane zetten. volgens mij zorgt die dan voor scrollbars wanneer nodig.
kristalklear
%Europe/Berlin %836 %2006, 20:04
Ga ik direct eens uittesten.
al bedankt
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.