PDA

Volledige versie bekijken : Flash in een Windows 32 Applicatie

Emile
%Europe/Berlin %584 %2005, 15:02
Ik weet niet zo goed onder welk forum ik deze vraag moet stellen, maar ik hoop dat er iemand is die een antwoord op deze "kwestie: kan geven.

Ik ontwikkel ook desktop aplicaties in Delphi.
Nu zou ik graag een stukje Flash willen opnemen in zo'n applicatie maar zonder dat er een flashplayer geinstalleerd hoeft te worden op de client.
Dus eigenlijk niet via een OCX o.i.d maar gewoon megelinked.

Weet iemand hier een oplossing voor? (work-around mag ook).

dj_kris
%Europe/Berlin %738 %2005, 18:43
dus je wilt een .exe bestandje maken waar geen flash player voor geïnstalleert hoeft te zijn?!
naja in dat geval kun je swfkit gebruiken, die maakt van swf bestandjes een .exe programmatje...

Emile
%Europe/Berlin %759 %2005, 19:14
Via Delphi kun je de .OCX van flash implementeren en er mee communiceren.

Ik heb al swf studio maar het gaat mij om een Windows 32 Applicatie waar wat flash annimatie in moet komen.

Het te maken product moet geen installatie procedure hebben. Dit kan dus alleen maar als ik de flash payer op de een of andere manier mee kan linken zonder dat er een externe OCX aangesproken hoeft te worden.

kingofflash
%Europe/Berlin %237 %2006, 06:41
Ik weet niet zo goed onder welk forum ik deze vraag moet stellen, maar ik hoop dat er iemand is die een antwoord op deze "kwestie: kan geven.

Ik ontwikkel ook desktop aplicaties in Delphi.
Nu zou ik graag een stukje Flash willen opnemen in zo'n applicatie maar zonder dat er een flashplayer geinstalleerd hoeft te worden op de client.
Dus eigenlijk niet via een OCX o.i.d maar gewoon megelinked.

Weet iemand hier een oplossing voor? (work-around mag ook).

Beste Emile,

Er is geen oplossing voor, tenzij je het in een andere vorm weet te presenteren en verpakt in jouw aplic. (film bijv.)

groetjes,

Emile van www.emile.nl

Tenshu
%Europe/Berlin %528 %2006, 13:40
wtf?? Bericht is meer dan 1 jaar oud! :S

Emile
%Europe/Berlin %841 %2006, 21:11
Klopt. het is alweer even geleden.

Ik heb een (weliswaar) betaald product gevonden die perfect werkt.

Thanks anyway!