PDA

Volledige versie bekijken : Javascript aanroepen met een Button!

Marsz05
%Europe/Berlin %514 %2006, 12:21
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkomt!

Heb de vraag al eens gesteld in AS forum in FF maar krijg summier of geen antwoorden.

Ik heb een button gemaakt. Deze button moet een radiostream afspelen in windows mediaplayer welke op de pagina zelf staat! (niet extern!) Voorbeeld is http://scripts.planet.nl/radio/index.php?br=pi. Button is flash welke een stream afspeelt in de Mediaplayer!

Iemand een scriptje of iets waarmee ik iets kan?

Laiverd
%Europe/Berlin %532 %2006, 12:47
Voordat je nou hier weer zinloze antwoorden krijgt, is het wellicht handig om even te vertellen wat je in je vorige topic als antwoorden kreeg en waarom je daar niks mee kunt. In principe zou nl. een getURL() voldoende moeten zijn. Het enige punt is volgens mij dat gebruikers het afspelen van media via WM verschillend kunnen hebben ingesteld, en dat je volgens mij daarom geen controle kunt hebben over of de mediaplayer zich opent, danwel de stream in de webbrowser wordt afgespeeld.

Als er geen zwaarwegende redenen zijn om e.e.a. gewoon in Flash af te spelen, dan zou ik dat geluid gewoon omzetten naar mp3 en afspelen in je Flash movie, of evt. dus zelf een player maken die in een popup opent.

John