Volledige versie bekijken : MOSgrond
masterdesign
%Europe/Berlin %843 %2006, 20:13
een dom projectje van school en ze hebben me gevraagd voor de site.
De site is nog niet af (banner en paginas ontbreken).
het gaat vooral of alles werkt en of de bij goed is gemaakt(als je er op klikt gebeurt er iets)
de preloader en het op het scherm verschijnen is dit goed (ik ben nog een beginner)
http://home.scarlet.be/mosgrond
Energizer
%Europe/Berlin %849 %2006, 20:23
Lol dat bijtje :P Ik zou btw je framerate echt een stuk hoger zetten, het is meer een diavoorstelling |)
dystro
%Europe/Berlin %849 %2006, 20:23
alles werkt maar als je op de bij klikt kan je blijven klikken.
dan hoor je de hele tijd dat slap geluid.
masterdesign
%Europe/Berlin %856 %2006, 20:32
zou btw je framerate echt een stuk hoger zetten, het is meer een diavoorstelling
wat voor frame rate zou je voorstellen?
bij klikt kan je blijven klikken.
hoe los je dit dan best op (je moet niet heel de code geven alleen de manier)
dystro
%Europe/Berlin %859 %2006, 20:37
ik ben geen flasher ik ben nu een beginnend flasher ik sta alleen jullie mooie werk te bewonderen ik ben adobe photoshopper nog wel ^^
Energizer
%Europe/Berlin %859 %2006, 20:37
Ik gebruik zelf 25 fps, deze framerate gebruiken ze ook op tv, maar je kan ook even lekker aanprutsen tot je zelf tevreden bent :)
Energizer
%Europe/Berlin %862 %2006, 20:42
hoe los je dit dan best op (je moet niet heel de code geven alleen de manier)
Zo erg stoor ik me er niet aan eigenlijk, en het maakt vooral niet uit(denk ik) als het een projectje voor school is. Het is natuurlijk wel een goeie oefening voor...|)
disasp
%Europe/Berlin %882 %2006, 21:11
ik gebruik op mijn site (http://www.goodoffers.nl/webdesign) een framerate van 50 ik vind dat alles gewoon lekker flot moet lopen en dat je niet de hele tijd kan klikken is tog simpel op te lossen ik neem aan dat je gebruik maakt van een mc en in die mc een onzichtbare button met op die button on (release) {gotoandplay(2)} ofzo dan moet je die button alleen op frame 1 zetten
giel12
%Europe/Berlin %946 %2006, 22:42
Bwa, ik vind de site niet echt goed quoi design. Nu ja, voor een schoolprojectje moet het niet meteen een designvolle site zijn, maar de kleurencombinatie en het design kunnen toch beter. Dit omdat dit vrij goed is aan te passen, en omdat je door enkele kliks dadelijk al een professioneler resultaat bekomt!!
Sleutel er nog wat aan, begin desnoods opnieuw, en veel succes!!
Koen!
%Europe/Berlin %965 %2006, 23:10
een framerate van 50 ik vind dat alles gewoon lekker flot moet lopen
Mwoah...50 fps is echt niet nodig voor een website. 24/25 is voldoende (verloopt al hartstikke vloeiend en het verschil met 50 fps merk je eigenlijk toch niet)
Nauzer
%Europe/Berlin %358 %2006, 08:35
50 fps kan het alleen maar schokkender maken omdat het cpu intensiever is, vooral op tragere computers....
ik zelf gebruik altijd 30 fps
Mitch
%Europe/Berlin %411 %2006, 09:52
BELANGRIJK 31 fps is min of meer de standaard.
Dit loopt het best voor windows en mac's. Andere frame rates verschillen erg op een window's en mac.
Hoger voor een website is trouwens onnodig.
disasp
%Europe/Berlin %467 %2006, 11:13
tjah dat wist ik tog ook allemaal niet als ik nieuwe websitega makehn een keer zal ik eens kijken ;)!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.