Volledige versie bekijken : MOSgrond
masterdesign
%Europe/Berlin %843 %2006, 20:13
een dom projectje van school en ze hebben me gevraagd voor de site.
De site is nog niet af (banner en paginas ontbreken).
het gaat vooral of alles werkt en of de bij goed is gemaakt(als je er op klikt gebeurt er iets)
de preloader en het op het scherm verschijnen is dit goed (ik ben nog een beginner)
http://home.scarlet.be/mosgrond
Energizer
%Europe/Berlin %849 %2006, 20:23
Lol dat bijtje :P Ik zou btw je framerate echt een stuk hoger zetten, het is meer een diavoorstelling |)
dystro
%Europe/Berlin %849 %2006, 20:23
alles werkt maar als je op de bij klikt kan je blijven klikken.
dan hoor je de hele tijd dat slap geluid.
masterdesign
%Europe/Berlin %856 %2006, 20:32
zou btw je framerate echt een stuk hoger zetten, het is meer een diavoorstelling
wat voor frame rate zou je voorstellen?
bij klikt kan je blijven klikken.
hoe los je dit dan best op (je moet niet heel de code geven alleen de manier)
dystro
%Europe/Berlin %859 %2006, 20:37
ik ben geen flasher ik ben nu een beginnend flasher ik sta alleen jullie mooie werk te bewonderen ik ben adobe photoshopper nog wel ^^
Energizer
%Europe/Berlin %859 %2006, 20:37
Ik gebruik zelf 25 fps, deze framerate gebruiken ze ook op tv, maar je kan ook even lekker aanprutsen tot je zelf tevreden bent :)
Energizer
%Europe/Berlin %862 %2006, 20:42
hoe los je dit dan best op (je moet niet heel de code geven alleen de manier)
Zo erg stoor ik me er niet aan eigenlijk, en het maakt vooral niet uit(denk ik) als het een projectje voor school is. Het is natuurlijk wel een goeie oefening voor...|)
disasp
%Europe/Berlin %882 %2006, 21:11