Volledige versie bekijken : Vragend naar zoveel mogelijk Reacties.
rangelier
%Europe/Berlin %010 %2005, 01:15
ik ben mijn frustraties te boven en durf hem eindelijk te laten zien aan de buiten wereld hehe,
Nadat Dauntless me over de streep heeft getrokken :p :p thanks m8
http://rob.ezplanner.nl
Probeer hiermee zoveel mogelijk reacties met argumenten te krijgen en vooral tips aangezien het mij ontbreekt aan creativiteit.
Greetz Rob
theFlashWizard
%Europe/Berlin %094 %2005, 03:16
hmm ik vind het zeker wel mooi.. :|
alleen de rollovers vind ik te onduidelijk..
of het lettertype moet bold of n duidelijkere kleur.. tenzij je het somber wilt houden zou het wel erg stoer zijn als ze ze opeens oranje maakt bijv.. :P
eigenlijk is het een btje jammer dat die plaatjes er vaak later pas achter kome.. mischien een fadeIn maken? of bij de home, dus van te voren al laden?
contact is meteen een mail link.. dat vind ik persoonlijk super iri omdat hij outlock meteen opstart.. mischien eerst een pagina maken met een link daarheen of een contact forulier.. wat nog profecioneler staat
en n heel apart venster voor pictures is eigenlijk ook niet netjes.. dat moet je eigenlijk ook echt in die pagina zelf te verwerken..
Ook zou ik het muziek controle paneel op de 1 of andere manier groter maken.. want ik moet wel heel goed mikken voor de knopjes.. mischien is het dan ook wel mooier om het te kunnen tevoorschein schuiven of weg te kunnen klappen..
hoop dat je wat aan me commentaat hebt :)
rangelier
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
Hoi ,
Heel erg bedankt voor je reactie en je duidelijke beargumentering, ik ga direct kijken hoe dat staat een felle kleur toepassen.
En ik zat gister al te denken of ik inderdaad een contact formulier wou maken . 1 het staat mooier en 2 het past beter bij de site vind ik.
Vandaag ga ik kijken hoe dat werkt met een preloader , is dat eigenlijk erg moeilijk in te bouwen?
Gr Rob
theFlashWizard
%Europe/Berlin %505 %2005, 13:07
graag gedaan :)
em.. tja.. Tis nie makkelijk.. maar et is goed te doen..
hier wat info over heetgeen waar je preloaders mee maakt:
MovieClipLoader:
http://www.kirupa.com/developer/actionscript/moviecliploader2.htm
http://www.actionscripts.org/tutorials/intermediate/MovieClipLoader_in_Flash_MX_2004/index.shtml
http://www.actionscripts.org/tutorials/intermediate/MovieClipLoader_in_Flash_MX_2004_Part2/index.shtml
rangelier
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:47
haha nee daar was ik intussen al achter gekomen :)
heel erg bedankt voor de links ga er direct mee bezig.
en heb mijn mailformulier al aan de praat maar als ik hem inlaad komt ie op een hele rare plek te staan. kijk maar is op http://rob.ezplanner.nl. Weet jij hoe je dat kan oplossen?
het mailformulier moet nog aangepast hoor de kleur enzo maar dit was om te testen.
greetz rob
theFlashWizard
%Europe/Berlin %748 %2005, 18:58
em.. waarom en hoe je dit moet oplossing is natuurlijk erg afhankelijk van hoe jij het gemaakt hebt.. en omdat je me daar heeelemaal geen inzicht in geeft kan ik niks voor je betekenen..
duz.. meer info please..
fla + script bijv..
rangelier
%Europe/Berlin %770 %2005, 19:28
hier kan je hem downloaden (http://rob.ezplanner.nl/rob.rar)
hoop dat je hier wat meer mee kan ......... greetz Rob
theFlashWizard
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:14
ow damn.. hier is qua script wel n boel mis mee hoor.. :|
waarom alle buttons ook nogis in movieclips?
setProperty(this._parent.tekst,_visible,100);
ten 1ste setProperty is zeer oud.. en waarom tekst visible maken? tis normaal al visible hoor.. ;) en visible kan alleen true of false zijn.. en niet 100
loadVariables("agenda.txt",this._parent.tekst,"GET");
loadVars is nieuwer en dus vaak beter..
ow ik zie dat je dat visible dee omdat je int begin zegt dat het ontzichbaar moet zijn omdat de variabele tekst nog niet is gevult..
betere oplossing om de tekst variabele gewoon te maken:
tekst = ""
en kan je textfields beter aanpassen met een instancename..
helaas kan ik het script dat dat contactformulier in moet laden niet vinde.. :|
owja.. de 2 script int begin mogen ook gewoon onder mekaar hoor.. ;)
rangelier
%Europe/Berlin %915 %2005, 22:58
haha jah ik zei toch dat het een ramp was , zo zie je schijn bedriegt vaak jammer genoeg....
ik wist niet eens dat dat nieuw was. dus had toch gelijk 1 grote zooi?? :I damn en moet je nagaan dak daar zo lang mee bezig ben geweest.... hehehe echt triest.
heb je nog goede tips om te leren volgens mij zit ik van alles door elkaar heen te doen en te mixen en dat werkt niet echt ordelijk ... ik heb echt 100.000 tutorials gedaan en zoveel dingen gelezen omdat ik het echt graag wil leren vind het een super gaaf programma.
en dat contact formulier is ook met setproperty gedaan haha.
Thanks alvast voor alle moeite die je doet....
Greetz Rob
theFlashWizard
%Europe/Berlin %986 %2005, 00:39
hmm naja.. mshn toch net iets meer moeten vragen op et forum.. maja..
je hebt toch wel iets meer script nodig dan een setProperty om n contactforumulier in te laden.. dus show me.. :P
Dauntless
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:52
Probeer gewoon kleine bestandjes waarin je telkens iets nieuws probeert. Bv een foto inladen, een knop, een menu, een muziekspeler, etc ... Probeer ze dan een voor een bij elkaar te zetten en uiteindelijk heb je dan een site :).
Stuf
%Europe/Berlin %079 %2005, 02:54
je site ziet er prima uit..
alleen zou ik wel wat meer beweging willen zien..
..en een vlak achter je buttons.. ze zweven een beetje in het niets..
..en mss ook leuk om het grote grijse vlak op te delen in meer vlakken.. dit is wel erg massief..
voor de rest ziet het er goed uit.. geen enkele reden voor zo'n negatieve houding dus.. ;)
rangelier
%Europe/Berlin %963 %2005, 00:07
heey man stuff thanx for je post , sorry voor late reactie maar werk nogal veel dus had geen tijd.
Okay dan zijn dat nog wat punten om aan te werken.
Ben blij dat ik dit forum heb leren kennen , hier kan tenminste dingen neer posten zonder dat het perfect is en je geen afkraak gezeik van mensen krijgt maar ze je helpen om verder te komen.
Dus voor dat , een Big Thanx.
Greetz ROb
Stuf
%Europe/Berlin %785 %2005, 19:51
heey man stuff thanx for je post , sorry voor late reactie maar werk nogal veel dus had geen tijd.
Okay dan zijn dat nog wat punten om aan te werken.
Ben blij dat ik dit forum heb leren kennen , hier kan tenminste dingen neer posten zonder dat het perfect is en je geen afkraak gezeik van mensen krijgt maar ze je helpen om verder te komen.
Dus voor dat , een Big Thanx.
Greetz ROb
np.. ;)
..en welkom op het forum..
Prodi41
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:52
heej goede website maar je moet wel even erop letten dat de buttons makkelijk aan te klikken zijn, agenda en biografie zijn wat lastiger aan te klikken want bij bijv. de laatste letters van agenda (d,a) moet je echt met je muis op de letter, het zou mooier en handiger zijn om er een hitvlak onder te zetten wat je (volgens mij) ook bij de andere hebt gedaan!
Wisse
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.