Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Streepje bij signature
Roenes
%Europe/Berlin %981 %2005, 00:33
Misschien heel erg mierenneuken, maar ik irriteer me enorm aan dat zwarte lijntje boven de signatures :D
Voorheen zat er volgens mij geen scheiding tussen post en sig en nu wel door dat streepje. Dit komt een beetje rommelig over. Zou die eruit kunnen als meer mensen dat willen?
En nogmaals: erg mierenneuken is dit, maar wel een irritatie dus vandaar deze topic :)
Jelle
%Europe/Berlin %995 %2005, 00:53
Ik vind het ook niet mooi :o
Maar op de vorige versie las ik soms ook de sig, denkende dat die bij het antwoord hoorde. Als je een afbeelding gebruikt heb je daar dan weer geen last van.
Mssn ervoor zorgen dat het niet mogelijk is om in dezelfde letterstijl te typen in e sig als op het forum, zodat het verschil duidelijk wordt.
Maar het is inderdaad een miereneukersprobleem :D
Ea.Z
%Europe/Berlin %093 %2005, 03:14
steun ik ook... de oplossing met dat ander font voor de sig is mss geen zo'n slecht idee voor dit 'mieren-voorplantings-gebeuren';)
Roenes
%Europe/Berlin %511 %2005, 13:15
Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben die hierover iets te zeggen heeft :D
ninetynine
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:50
idd echt lelijk , vooral als je sig in het midden staat :) ,
Jelle mooi gedaan :p , net echt :) !
Jelle
%Europe/Berlin %584 %2005, 15:02
bedankt ;)
Nog alternatieven :D ?
Je kan anders ook een klein streepje nemen
Zoiets:
_
Theis Jan
%Europe/Berlin %593 %2005, 15:14
@offtopic:
nu je daar over hebt, leuke handtekening heb je, met die
scheur, echt leuk! (trouwens kan je ook prive berichten
sturen? handig voor dit soort berichtjes, zoniet, toch maar
doen?)
EDIT: ah heb prive berichten gevonden :D
Nov1
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
:) Ik vindt m ook niet echt cool die streep. Maar dit is niet zo heel belangrijk. Wanneer de tijd rijp is zal er wel eens wat aan gedaan worden.
mknol
%Europe/Berlin %612 %2005, 15:41
geen flashsig gebruiken, dan heb je dat niet of wel
edit: oja toch wel..
Roenes
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:50
Maar dit is niet zo heel belangrijk. Wanneer de tijd rijp is zal er wel eens wat aan gedaan worden.idd, ik denk dat die streep met de tijd wel zal verdwijnen.
Maar eerst is het belangrijker dat tut's ed weer toegevoegd kunnen worden :)
TheDutch
%Europe/Berlin %639 %2005, 16:21
Ik persoonlijk vind het streepje ERG goed! Hoevaak heb ik wel niet gehad dat iemand iets in zijn signature had staan wat leek alsof het deel was van het bericht, zwaar irritant.
Zo zie je tenminste het verschil :).
Jorim
%Europe/Berlin %857 %2005, 21:35
In de Gebruikers CP (http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions) bij Wijzig opties onderdeel Onderwerp weergave heb je nu de mogelijkheid om het scheidingsstreepje uit te schakelen.
Gebruik je geen flash of een afbeelding in je handtekening houdt er dan wel rekening mee dat verwijderen van het streepje veel verwarring kan opleveren bij de lezer van jou reacties!
WernerL
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:46
Goed bezig Jorim. ;)
Ik vond het ook irritant. :P
Roenes
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:39
Stukken beter :D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.