PDA

Volledige versie bekijken : Vermoeid word ik ervan.............

rangelier
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:44
Ik ben denk ik al wel een 1 jaar bezig om een flash site te maken en ben er elke dag mee bezig om het te leren. Maar het begint me nu toch zo langzamerhand te vervelen ik snap der nog steeds erg weinig van en ga kapot van jaloezie als ik al die mooie bewegende site's zie........ :eek: Tis nog niet zo erg dak mezelf van kant maak haha maar toch.

ik wil namelijk een site maken dat over een DJ gaat dus ik wil iets wat bij die style past maar kom der niet uit .

kijk maar is op http://rob.ezplanner.nl en je lacht je kapot ..... daar heb ik zon beetje een 3/4 jaar over gedaan haha te triest voor woorden.

Nou tis nu al weer middenacht en nog geen stap opgeschoten.......
:rolleyes:

Als iemand tips heeft of opmerkingen dan GRAAG!

Thanks to alle flashers...

Rob

Dauntless
%Europe/Berlin %997 %2005, 00:56
Ik moest toch echt niet lachen toen ik dat zag hoor...

Op zich is het ook wel best een goede site, je moet hem idd alleen wat 'afwerken'.
Bv: een preloader voor de achtergrond pic en dan de tekst pas laten zien wanneer de foto klaar is met laden. Het 'over' lettertype van je buttons vind ik ook niet echt mooi... Je neemt best hetzelfde als de 'on'.

Bij het fotoalbum zou je bv dmv XML een mooie tittel aan elke foto moeten geven en zo.

Enuh: doe ZEKER iets aan de hit stage van je buttons ;)

rangelier
%Europe/Berlin %002 %2005, 01:03
Hoi thanks alvast voor je snelle reactie , was al naar boven gegaan om te mijn nachtrust te pakken maar dacht laat ik toch nog even gaan flashen haha,

jah dat is al 1 van de dingen als andere een site met Flash hebben en ze gebruiken tekst als butten dan kan je hem gewoon goed aanklikken en bij mij niet ik erger me daar ook aan.

En okay ik zal gaan kijken voor een tut voor pre-loader kijken hoe dat werkt. ik dacht dat dat alleen voor echt grootte sites was met bewegende objecten.

Wat mij ook ergert is dat ik in een dynamische tekstvlak de tekst haal uit een .txt maar hij zet er allemaal enters tussen dus het ziet er niet uit.hoe kan ik dit veranderen of mag ik deze vragen niet stellen bij dit onderdeel van het forum?

In ieder geval bedankt voor je tips!

greetz Rob

Dauntless
%Europe/Berlin %005 %2005, 01:08
Eigenlijk hoort dit topic op zich hier ook niet helemaal thuis.... Nuja, het gaat eigenlijk om frustratie, en die kan je kwijt in de koffielounge :p. Maar als je serieuze tips wilt over je site zou je hem in de testcase moeten zetten. En je vragen best in actionscript forum zetten ;).

En ene preloader is nodig vanaf dat je site een megabyte groot is of zo? Vanaf dan heeft een 56ker al 2 seconden nodig om je site te zien....

rangelier
%Europe/Berlin %008 %2005, 01:12
haha jah ik moest inderdaad even hoop frustraties kwijt maar doet me al goed dat er mensen zijn die snel reageren en ook tot snachts verslaafd achter de pc zitten :p.

okay dan zal ik hem in de testcase neerzetten en heel wat boeiende reacties afwachten :) .

En dan nu toch maar eens mijn slaapgeval opzoeken aangezien om 6 uur de wekker weer gaat :S.

Bedankt alvast en tot morgen.......... Have a good night.

greetz Rob

Dauntless
%Europe/Berlin %014 %2005, 01:20
Hehe, ok, welterusten!

En iedereen leert flash nu eenmaal op z'n eigen tempo :)

Roenes
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
En ene preloader is nodig vanaf dat je site een megabyte groot is of zo? Vanaf dan heeft een 56ker al 2 seconden nodig om je site te zien....Leuke berekening dauntless maar die klopt niet. Megabyte = 1024kb en 56k modem dl met 5 a 6 kb. Dus 1024 / 5 = 200 sec = +- 3 min :)

Dauntless
%Europe/Berlin %461 %2005, 12:04
Leuke berekening dauntless maar die klopt niet. Megabyte = 1024kb en 56k modem dl met 5 a 6 kb. Dus 1024 / 5 = 200 sec = +- 3 min :)
Nog erger :D Maar je zit idd juist :)

rangelier
%Europe/Berlin %474 %2005, 12:22
haha het gaat om het idee .............
Ben nu druk bezig met tutorial van Preloader maybe gaat het lukken moet alleen nog uitvinden hoe je hem voor de pagina zet die geladen moet worden en hoe je instelt dat ie alles eerst laad.

Greetz Rob

Terror-web
%Europe/Berlin %497 %2005, 12:56
*fluistermodus*
Maak een extra scene aan en zet daar je preloader in
*fluistermodus*