PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Activeren account

Roenes
%Europe/Berlin %979 %2005, 00:30
Hey all,

Ik heb een probleempje: ik kan mijn account niet activeren met mijn gebruikelijke emailadres (mijn eentel.nl adres) omdat het mailtje daarop niet binnenkomt. Er staat geen spamfilter op en andere mails van FF heb ik in het verleden ook ontvangen op dit adres. Ook de nieuwsbrief van vandaag of gister van flashfocus heb ik gewoon ontvangen.

Ik heb nu me account maar ff op me gmail adres gezet als alternatief. Als ik nu mijn emailadres weer verander naar me eentel adres dan komt het bevestigingsmailtje wederom niet aan en kan ik dan dus niet meer posten op FF. Toch zou ik het liefst me mailadres kunnen instellen op me eentel adres en niet gmail omdat deze voor school wordt gebruikt.

Is het mogelijk om via een andere manier toch me emailadres goed in te stellen en te kunnen posten hier?

ps. Handmatig activeren lukt niet omdat ik de activatiecode niet krijg omdat die in het mailtje staat :D

Roenes
%Europe/Berlin %557 %2005, 14:23
In deze topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=155) heeft adje een soortgelijk probleem. Kan 1 vd zm'ers even een kleine reactie geven of jullie weten waar het aan ligt of wat er aan gedaan kan worden?

Alvast bedankt :)

Richard
%Europe/Berlin %562 %2005, 14:29
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Ik kan nergens beperkingen vinden voor e-mail adressen of iets dergelijks.

Folkert
%Europe/Berlin %562 %2005, 14:30
oa chello heeft pittig spam en blockfilters draaien, wellicht is dat het probleem.
Normaliter worden emails uiteraard gewoon verstuurt.

Roenes
%Europe/Berlin %575 %2005, 14:49
Adje gaf aan dat hij bij chello geen spamfilter heeft draaien. Ik heb echter ook geen spamfilter draaien. Waar het bij mij misschien aan kan liggen is het feit dat het een redirect emailadres is. Dit adres stuurt email direct door naar mijn planet adres. Zou het hiermee te maken kunnen hebben? :)

Adje
%Europe/Berlin %627 %2005, 16:03
Waar het bij mij misschien aan kan liggen is het feit dat het een redirect emailadres is. :)

Ik denk dat dit inderdaad de oorzaak is. Na wat puzzelen heb ik bij mij het probleem nu op kunnen lossen. Je moet een origineel POP 3 e-mail adres gebruiken. Dus geen alias of een zelf aangemaakt e-mailaccount. Bij Chello heb je de mogelijkheid om zelf nog POP 3 e-mailaccounts aan te maken. Deze gebruik ik zelf altijd en gebruikte ik dus ook in het oude FlashFocus systeem. In dit nieuwe systeem geeft dat problemen en komt je mail niet aan.

Ben wel benieuwd waarom het nu niet meer mogelijk is en in het vorige systeem wel.

Roenes
%Europe/Berlin %725 %2005, 18:24
Ik zal dit later vandaag of anders morguh even proberen :)

Adje
%Europe/Berlin %749 %2005, 18:59
Ik heb inmiddels even wat rond gekeken op het forum van VBullentin.com en het is daar al eerder aangekaart. Er staan verschillende opmerkingen hierover vermeld, maar deze (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=120964) komt het meeste overeen met ons probleem. Heren ZM'rs misschien iets om uit te proberen ;), hoewel ik begrijp dat er voor jullie nog genoeg te doen is.

BorrelWORST
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
Het afzender-email adres was afkomstig van een ander domein dan het daadwerkelijke FlashFocus.nl, wellicht dat het spamfilter hierover viel.

Dat is bij deze gefixed, dus bij deze het verzoek om het nogmaals te checken! :)

Adje
%Europe/Berlin %979 %2005, 00:30
Het afzender-email adres was afkomstig van een ander domein dan het daadwerkelijke FlashFocus.nl, wellicht dat het spamfilter hierover viel.

Dat is bij deze gefixed, dus bij deze het verzoek om het nogmaals te checken! :)

Inmiddels alle (Chello) mogelijkheden gecheckt en het is inderdaad nu bij mij in orde en is nu alles weer zoals van ouds. :D
Wat me wel opviel, gisteren kreeg ik na activering een welkoms e-mail, vandaag niet meer, klopt dat. :confused:
In iedergeval bedankt :)

BorrelWORST
%Europe/Berlin %987 %2005, 00:42
Yes, dat kan kloppen inderdaad, die word eenmalig verstuurd.

nou, dan zet ik deze voorlopig op status FIXED, bij problemen: laat het gerust weten!

Roenes
%Europe/Berlin %395 %2005, 10:29
Works like a charm! :)

Das weer een probleem minder :)