PDA

Volledige versie bekijken : Inladen van teksten met .css probleem!

EG
%Europe/Berlin %448 %2006, 10:46
Beste mensen :)

mknol
%Europe/Berlin %481 %2006, 11:33
ik zie niet <header> staan?

EG
%Europe/Berlin %490 %2006, 11:46
....

EG
%Europe/Berlin %551 %2006, 13:14
....

w00
%Europe/Berlin %557 %2006, 13:22
Ik denk dat die gene zijn browser niet helemaal 100% werkt, ik heb ook nergens last van. En aangezien je dit probleem alleen maar tegenkomt op 1 pc en niet meerdere.

EG
%Europe/Berlin %613 %2006, 14:43
Hallo wOO, bijzondere naam!, ;) dankvoor je hulp en reactie.... tja, zou dat het zijn? ik weet het niet hoor, op vele PC's staat het wel goed, maar inderdaad net niet op deze, echter 'refreshen F5' hielp niet, zou misschien de cache leeg moeten worden gemaakt? Hoe doe je dat trouwens, net al even gekeken, het wordt zo een beetje een 'twilightzone' zegmaar schemergebied, is er toevallig iemand die ook een tip/suggestie heeft?! Iemand anders die ook het bovengenoemde probleem heeft op zijn PC met IE browser?!

En 2e vraag: hoe leeg je de cache van je browser?!

w00
%Europe/Berlin %688 %2006, 16:30
Om de cache te legen ga je naar "Extra > Internet Opties > Dan klik je op de knop "bestanden verwijderen" en op de knop "Geschiedenis wissen".
Je zou kunnen kijken welke versie InternetExplorer draait op die pc waar het mis loopt en evetueel een InternetExplorer update kunnen uitvoeren.
Maar je hoeft denk ik niet bang te zijn dat het aan je site ligt tenzij je meerdere pc's vind die het probleem hebben.
Ik zit op me werk op win2000 en heb niet eens alle updates en bij mij weergeeftie het ook goed weer.

EG
%Europe/Berlin %779 %2006, 18:42
wOO, dankjewel voor die cache uitleg, ik zal het eens gaan voorstellen!

Je zegt dat je op je werk ook IE hebt en de site goed verschijnt, heb je IE6 draaien op je PC van je werk?!

overigens bij jouw 'Heb ik jou geholpen' verschijnt een slotje en een ander logotje, maar ik kan nergens op klikken, gebeurt nixx...

w00
%Europe/Berlin %793 %2006, 19:03
Daar moet je ook niet op klikken, dat slotje was een test. Elke keer als je de browser refresht veranderd dat plaatje waar dat slotje stond.
Die grafiek is het plaatje dat onder je avatar staat :)

Maar zal morgen eens kijken welke versie IE het is

Nauzer
%Europe/Berlin %826 %2006, 19:50
ff by the way... op je site in je menu staat: "how works it?" staat een beetje onprofessioneel, maak hier "how it works" of iets dergelijks van...
strakke site voor de rest, duidelijk passend bij je doel!

EG
%Europe/Berlin %828 %2006, 19:53
ja, bedankt, ik ben benieuwd, maar goed krijg inderdaad een donkerbruin vermoeden dat het aan die IE van die computer gaat liggen, moet het nog verder gaan bekijken en testen!

w00
%Europe/Berlin %391 %2006, 09:24
Het is IE 5.5 voor als je het nog wilt weten

EG
%Europe/Berlin %406 %2006, 09:45
;) wOO, dankje wel, IE 5.5. Ik ga vandaag wieder verder met het probleem, althans als het een probleem is... !

Nauzer, bedankt voor het compliment, heb even gekeken op jouw site http://forum.leerlingenraad.college.nl/utopia/utopia.html - tjonge, ziet er prachtig uit, een beetje Sience Fiction effect. En ja, how it works is al veranderd in 'How does it work?' moet het alleen nog publiceren...

Nauzer
%Europe/Berlin %677 %2006, 16:15
dankjewel, ik ben er op dit moment nog aan bezig met het inelkaar scripten/sleutelen van de content van o.a. het portfolio enzo. www.utopia-design.nl is trouwens de domeinnaam nu, zal het meteen even aanpassen in mijn sig ;) Binnenkort dus nog veel meer, ben nog lang niet tevreden ;)

Veel succes met het afwerken van je site :)

EG
%Europe/Berlin %414 %2006, 09:57
Nauzer, dankjewel, nog druk bezig met die site, overigens jij hebt dus ook geen last van die <header> codes en dergelijke, bij mijn bovengenoemde vraagstellingen?!