PDA

Volledige versie bekijken : Enter tussen regels

nieuweling
%Europe/Berlin %689 %2005, 17:33
Hoi, ik heb een probleempje. Ik probeer een website te maken met Flash MX 2004 en wil mij tekst via txt bestanden openen. Dat lukt allemaal. Maar nu zit er tussen elke regel een Enter en daar wil ik graag vanaf.

VOORBEELD:
Hoi, ik heb een probleempje. Ik probeer een website te maken met Flash MX 2004 en wil mij

tekst via txt bestanden openen. Dat lukt allemaal. Maar nu zit er tussen elke regel een Enter

en daar wil ik graag vanaf.

'zo ziet mijn tekst er dus uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik die vervelende Enter ertussenuit krijg??? Alvast bedankt.

Roenes
%Europe/Berlin %735 %2005, 18:38
Zie deze topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=9789#post9789) :)

nieuweling
%Europe/Berlin %803 %2005, 20:16
Jullie hebben een PHP-code. En dat kan ik niet, want die wordt die ondersteunt door de webserver (is mij verteld, heb er zelf geen verstand van)
Ik gebruik flash actionscript.

Ik hoorde dat als ik in mijn txt-bestanden een enter invoeg flash dat ziet zodat hij een regel moet overslaan. Hoe kan ik dan in mijn txt-bestand aangeven dat hij dat niet moet doen? :confused: :confused: :confused:

Marcellino
%Europe/Berlin %836 %2005, 21:04
Plaats op het einde van de regel <br>

Roenes
%Europe/Berlin %860 %2005, 21:38
Jullie hebben een PHP-code. En dat kan ik niet, want die wordt die ondersteunt door de webserver (is mij verteld, heb er zelf geen verstand van)
Ik gebruik flash actionscript.
In die topic geef ik onder andere een oplossing in actionscript :)