PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Flashversie

Laiverd
%Europe/Berlin %949 %2005, 23:46
De optie om Flash Versie aan te geven in nieuwe threads, zie ik nergens meer. Lijkt me toch een belangrijke, dus bij deze.

John

TheSilentWitness
%Europe/Berlin %956 %2005, 23:57
Je zou eventueel altijd in het profiel kunnen gaan kijken... maar het zou idd handiger zijn als het er al daadwerkelijk bijstaat.

Laiverd
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:03
Natuurlijk, maar behalve dat dat onhandig is, zul je zien dat dat mis gaat wanneer mensen hun flash versie wel upgraden, maar hun profiel niet.

Roenes
%Europe/Berlin %974 %2005, 00:22
Kdenk dat dit later weer verwerkt zal worden in het forum. :)

BorrelWORST
%Europe/Berlin %849 %2005, 21:22
Het idee was inderdaad om dit in het profiel te doen.

Dit is een verplicht invoerveld. Het zou dan nog bij de posts van users direct moeten komen te staan (dit is nog niet geimplementeerd),

waar ook locatie en leeftijd staan.

Voordeel is dat je het maar eenmalig hoeft in te stellen, nadeel is inderdaad dat members het wellicht niet updaten in hun profiel bij een nieuwe Flash versie.

Op zich denk ik zelf dat dat laatste probleem te overkomen is, door ze erop te wijzen als in een topic duidelijk wordt dat hij deze niet geupdate heeft.

greetz,
Barend

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:29
maaruh ik wil niet vervelend zijn,
maar er zullen vast wel mensen zijn die tegelijkertijd in verschillende omgevingen werken (ene project bijvoorbeeld voor een website flashmx04, en het andere moment flash lite (F5) voor een mobiel projectje). maar ja ik vind sowieso dat ze het er bij moeten zetten welke flash versie en welke AS versie ze gebruiken, anders kan het alsnog verwarrend zijn. (van die gevallen met "ja ik gebruik mx04 maar wel AS1")

Laiverd
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:40
De mooiste oplossing is wellicht om de versie die een gebruiker in z'n profiel aangeeft als default in een dropdown aan te geven bij een nieuwe post, zodat ie ook gemakkelijk per post te wijzigen is.

John

Jorim
%Europe/Berlin %939 %2005, 23:33
Het idee was inderdaad om dit in het profiel te doen.

Dit is een verplicht invoerveld. Het zou dan nog bij de posts van users direct moeten komen te staan (dit is nog niet geimplementeerd),

waar ook locatie en leeftijd staan.

Voordeel is dat je het maar eenmalig hoeft in te stellen, nadeel is inderdaad dat members het wellicht niet updaten in hun profiel bij een nieuwe Flash versie.
Deze staat er nu iig vast! :)