PDA

Volledige versie bekijken : mad-heaven in flash!

WernerL
%Europe/Berlin %962 %2005, 00:05
Ok, ik ben er mega trots op. :D
Ik hoop dat jullie hem ook net zo vet vinden. :p
Vind je hem niet mooi, meld er dan bij waarom hé. :)

De url: Klik (http://www.mad-heaven.com/flash/)

Nog niet alles werkt.
De shoutbox moet ik nog scripten, en hoe ik het doe bij 3d work en programs weet ik nog niet.
Ik ga niet als ik weer een project heb afgerond mijn .fla wijzigen, dus mss. php gebruiken icm. mysql en dan in mijn flashfile weergeven. (klinkt veel te ingewikkeld. :D)

WernerL
%Europe/Berlin %765 %2005, 19:22
22 views en echt niemand die wat commentaar heeft? :P

Stef
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:44
Splashscreen is leuk!! Ik kon alleen de tekst 'enter' (website) moeilijk lezen.
die -n- en de -t- liggen iets te dicht bij elkaar, zou ook zo een -x- kunnen zijn.

Website:
Waar staat de animatie van de cirkel -> gevuld rood cirkel voor :confused:
Heeft voor mijn gevoel geen toegevoegde waarde, gebruik die ruimte voor een leuke content-opbouw o.i.d.? (just an idea :D)

Muziek op de site is leuk, alleen loopt niet helemaal perfect.

De site ziet er voor de rest goed uit! Ga zo door! :)
Ben benieuwd wat het eindresultaat wordt... succes!

WernerL
%Europe/Berlin %842 %2005, 21:13
Het was eigenlijk de bedoeling dat die preloader in een rondje zou veranderen maar dat is helaas niet echt gelukt... :D

Bedankt voor je reply.

flashfreak
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:17
je muziek loopt irritant, is echt vervellend, zorg mss voor een langere loop, of helemaal geen...
voor de rest, knap ontwerp.

WernerL
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:35
Thanks, ja wat ik met die loop doe weet ik nog niet. mischien een andere, mischien geen. :)
Nog meer mensen met comments?

nrameckers
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:35
Ik heb nog wel wat opmerkingen:

-Als je dan toch persé een popup wil gebruiken, laat 'm dan centreren.
-Zorg ervoor dat als je bijvoorbeeld bij Home bent, dat je niet nogmaals op Home kan klikken.
-Verder vind ik de layout niet heel lelijk maar ook niet bijzonder. Als je helemaal 3D freak bent, zou ik misschien daar iets mee doen...

WernerL
%Europe/Berlin %671 %2005, 17:06
Ja ik had eerst een muur met 3 tunnels/gaten erin. elke tunnel was een button en als je eropklikt bewoog de camera daardoor maar mijn flashfile was al 11mb toen ik nog niet eens over de helft was dus ben er mee gestopt. :D

En hoe centreer ik die popup dan?

nrameckers
%Europe/Berlin %881 %2005, 22:09
Misschien kun je deze eens proberen:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm

Laiverd
%Europe/Berlin %931 %2005, 23:21
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je de stijl van de splashpage niet hebt doorgetrokken naar de site. Site is nu wat mij betreft wat saai. Wat je ook kiest, zorg er in elk geval voor dat je maar 1 stijl hanteert.

John

WernerL
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:21
Ja mischien dat ik de style van de splash nog kan laten terugkomen in de site maar even vraagje, als jullie naar programs gaan, krijgen jullie dan mijn programma's te zien? :)
Hier niet iig, maar offline wel. :P

mss. even cache leeggooien.

Niek_M
%Europe/Berlin %063 %2005, 02:31
Ligt het aan mij...
of kun je die muziek niet gewoon met een knop uitzetten?? :p
En idd jammer dat je de stijl van je splash niet hebt meegenomen naar de werkelijke website.