Volledige versie bekijken : layout voor mijn site
Philippe Mes
%Europe/Berlin %939 %2005, 23:32
Hey,
Ik heb een aantal dagen geleden een layout gemaakt voor mijn site.
Deze is nog wel niet helemaal af, maar ik zou graag al eens jullie mening willen horen.
Wat jullie er al van vinden.
Dit is mijn eerste layout die ik gemaakt heb.
check it out :) (http://philippe.thesilentwitness.be)
WernerL
%Europe/Berlin %947 %2005, 23:44
Je kleurencombinaties vind ik niet echt geweldig.
En verder, bevel & emboss, dat is ook een best wel verrot standaard ps effect. :D
Ik zou er nog wat meer mee doen. Je hebt ook nog niet eens een echt logo of header. Er zit niks in wat aandacht trekt.
Philippe Mes
%Europe/Berlin %954 %2005, 23:54
Ik heb geen bevel effect gebruikt geloof ik,dit is het resultaat na enkele uurtjes proberen.
Van de kleuren weet ik dat ze nog niet echt goed zijn,de achtergrond daar heb ik nog wel iets voor maar daar ben ik nog mee bezig.
Voor de rest vind ik zelf ook wel dat hij nog niet helemaal op punt staat ik heb nog wel wat ideeen maar deze zijn nog volop in aanmaak.
rickpastoor
%Europe/Berlin %960 %2005, 00:03
Het is allemaal wat te lomp, maak die tussenruimtes wat kleiner, net als die 'schaduw' aan de randen, dat zou al een hele verbetering zijn!
Succes!
Philippe Mes
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:05
Zal ik zeker eens doen ga er onmiddelijk werk van maken :)
Nytrax
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
Hmm ik kan de pagina niet bereiken, heb je hem offline gehaald of ligtie er gewoon even uit?
TheSilentWitness
%Europe/Berlin %486 %2005, 12:40
De pagina staat nog altijd online
Philippe Mes
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
De pagina zou normaal online staan,ik heb deze niet offline gehaalt.
Heb net even op 2 verschillende computers gekeken en ze staat er op allebij op.
Nytrax
%Europe/Berlin %492 %2005, 12:49
Hmm ik zie hem nu ook weer ja, vreemd.
Naja om maar even op de site in te gaan, ik vind de schaduwtjes e.d. een beetje te standaard en ook voornamelijk te gelijkmatig, misschien is het leuker om bvb aan de rechterkant en onderkant van een object grotere schaduw e.d. te gebruiken dan boven/links (net zoals je hier op FF ziet met de blokken).
De tussenruimtes e.d. mogen inderdaad wat kleiner en ook ik vind de kleurencombinatie niet helemaal zo lekker. Ik zou proberen het geheel wat levendiger te maken, het is nu heel erg strak en allemaal een beetje het zelfde, dat vind ik persoonlijk wat minder.
Terror-web
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:54
Ik sluit mij (hoe gemakkelijk) aan bij bovenstaande reactie. Misschien is het verstandig, om meer te experimenteren met alles. Kijk eens goed rond, probeer meerdere (kleuren)combinaties, verschillende 'effecten' en ook eens een andere indeling. Beslis voor je zelf wat jij het mooiste vindt en wat ik als tip nog wil benadrukken is om iets 'verfijnder' te werk te gaan! Ga niet direct kleuren gooien en vakken, headers enz., maar steek echt tijd in de indeling en maak een concept.
Veel succes.
Philippe Mes
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
Bedankt voor de reacties ik heb er veel van opgestoken.
Philippe Mes
%Europe/Berlin %753 %2005, 19:05
Ik heb er even een nieuwe layout opgezet voor men site, deze is nog wel niet helemaal af:).
WernerL
%Europe/Berlin %778 %2005, 19:40
Ik vind het nog steeds niks. sorry. :-)
Standaard filter poep! Probeer wat aparts te maken en blijf van de filters af in photoshop. ;)
Philippe Mes
%Europe/Berlin %783 %2005, 19:48
Ik werk niet in photoshop, alles is gemaakt in fireworks. :)
Nytrax
%Europe/Berlin %608 %2005, 15:35
Deze layout is ook weer veel te blokkerig/strak ja, dat in combinatie met deze schaduwtjes/overloopjes is geen mooie combi vind ik (zoals ook al eerder gezegd). Het oogt ook wat te simpel, dat is gewoon jammer.
WernerL
%Europe/Berlin %635 %2005, 16:15
Ik neem aan dat fireworks ook een soort van filters heeft net zoals photoshop.
IK zou zeggen, blijf van die effecten af en doe het zonder. Houd het simpel. Het is dan makkelijker om te maken en vaak mooier. ;)
Niek_M
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:13
Idd, erg grouwe kleuren en verloopjes + bolk design is niks :p
chris1234
%Europe/Berlin %072 %2005, 02:44
Hey photoshop is echt handiger dan fireworks om mee te werken hoor!;) de buttons staan verder op een wat loze plaats.. misschien zou t wel leuk zijn om die in onder dat bovenste grijze gedeelte te doen,
________
\____ ___/ contact \
home\____/ portf \
ofzoiets, gwoon beetje experimenteren met de plaats.
en dan die buttons ook met schuine randen doen, t wat intergeren in je hele ontwerp.. en verder de grijze stukken wat minder hoog doen, krijg je ook meer ruimte.. en in t bovenste stuk kan je wel een mooi logo of mooi ander ding doen ja. Verder minder texture en minder asgrauwe kleuren! gwoon gladde oppervlakken - ziet er cleaner uit. gwoon beetje experimenteren,tuts volgen en veel mooie flashsites bekijken zou k zeggen. succes!
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:47
Hey photoshop is echt handiger dan fireworks om mee te werken hoor!;)
Dat is natuurlijk maar net wat je fijn vindt zoiezo is photoshop nog steeds in eerste plaats een fotobewerkingsprogramma en fireworks in eerste plaats een vector tekenprogramma, dus ja die vergelijking is en blijft altijd krom. Kortom gebruik gewoon wat jezelf fijn vindt, de één is niet per se beter dan de andere, het beste is eigenlijk: gebruik ze allebei! :D
latino
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:19
precies allebei photoshop voor de effecten en firworks voor het betere werk
WernerL
%Europe/Berlin %978 %2005, 00:29
Ach, ik doe alles in photoshop.
Zie het resultaat op de site in mijn sig. :)
chris1234
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:35
hey, ok k was misschien wat te snel met mn oordeel, fireworks is missch wel nie helemaal vergelijkbaar met photosoep.. Heb wel es met fireworks gewerkt maar kon r nou nie echt potten mee breken, voor vector gebruik k meestal illustrator, en voor de basis werk k in 3dsmax :) .
voor www.ckgrafix.com (http://www.ckgrafix.com) mn site die straks af is, ben k alles met 3dsmax en photoshop aan t maken , ja en flash natuurlijk! ;)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:43
ik zou ook iig die buttons n btje meer uit je achtergrond hale..
zet ze erop en in n net iets andere stijl..
verder.. is je achtergrond patroon rommelig.. maar je randlijnen zijn strak.. dat past ook niet..
ik zit op et grafisch lyceum en die zegge altijd maar eerst wat kleine layout schetsjes.. gewoon op papier..
Scriptman
%Europe/Berlin %031 %2005, 01:46
ik zie alleen foto's :S zal wel aan mijn ogen liggen dan..
Niek_M
%Europe/Berlin %091 %2005, 03:11
Nee, ligt niet aan jou ogen :p
BDisOKE
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:10
Ik zie ook alleen foto's en weinig layout. :)
Philippe Mes
%Europe/Berlin %921 %2005, 23:07
Ik weet het, excuses daarvoor
maar ondertussen staan er al lang andere dingen op:I
mech7
%Europe/Berlin %807 %2005, 20:23
:D yup zie ook alleen maar fotootjes
scriptman23
%Europe/Berlin %555 %2005, 13:20
hahahaha
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.