Volledige versie bekijken : DeBout.nl: flashsite met browser backbutton
josvandelaar
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
www.debout.nl (http://www.debout.nl)
Al enige tijd online, maar als reactie op het nieuwsbericht over backbuttons in flash wilde ik hem toch even posten.
Site in Flash, dynamische data dmv Flash remoting, browser backbutton werkt.
Enjoy!
BDisOKE
%Europe/Berlin %364 %2005, 09:44
Hmmm, niet in firefox bij mij... :)
Maar hij is wel Keistoer! ;)
mech7
%Europe/Berlin %435 %2005, 11:26
hehe ja back utton die niet werkt.. het is wel erg onduidelijk allemaal erg gebeurt veels te veel en je hebt geen idee waar je moet klikken, qua user interface valt er erg veel te verbeteren.
WernerL
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
Ik ben het met je eens mech7. IK beweeg mijn muis van links naar rechts om te kijken waar de buttons zijn.
grafisch ziet het er trouwens wel leuk uit. ;)
josvandelaar
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Hmmm, niet in firefox bij mij...
Potdikke, ik zet het op m'n todo.
Over de userinterface, de menuitems lichten aan het begin op (om duidelijk te maken waar je (onder andere) op kan klikken).
Maar een goede userinterface is altijd afhankelijk van je doelgroep (je doelgroep kan natuurlijk ook iedereen zijn, maar dat is hier niet 't geval). Het is juist de bedoeling dat bezoekers "op ontdekking" gaan. De gedachte is dat je op de site komt voor de fun, (er zitten nogal wat eastereggs in), niet om info te achterhalen die je perse moet hebben.
Superjoep
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:10
Nice! Het zit echt goed in elkaar. Die interactiviteit vind ik top :)
Glazen die omvallen, barmannen die teksten "spreken" (eigenlijk vond ik de tekst net iets te snel verdwijnen, maargoed dan nog maar een keer met je muis over zo'n poppetje). Goed :)
Ook leuk om te zien hoe het technisch in elkaar zit. Dat foto album en gastenboek zijn erg leuk opgemaakt.
Heb nog niet vaak een leuke café-website gezien. Maar deze is prima!
Maar een goede userinterface is altijd afhankelijk van je doelgroep (je doelgroep kan natuurlijk ook iedereen zijn, maar dat is hier niet 't geval).
Doelgroep is nooit "iedereen". Dan heb je zo'n ruime doelgroep, dat je bij wijze van spreken alles zou kunnen doen: het is toch altijd goed. Je kunt wel een hoofddoelgroep en bijdoelgroepen hebben. Maar dan ga je meestal nog van de hoofddoelgroep uit. Toch?
(Vind trouwens dat je de juiste stijl etc hebt gekozen voor je doelgroep hoor, daar niet van :p)
Moet trouwens wel een goedlopend café zijn als het zich zo'n site kan veroorloven. Maarja Brabanders zijn opzich ook wel gulle gevers ;)
Ik heb ook jullie portfolio eens bekeken: jullie werk ziet er goed uit :)
zwaksteschakel
%Europe/Berlin %008 %2005, 01:11
ik vind m erg stoer! en met t zoeken van de buttons vind ik het we meevallen, tis best duidelijk! :D
Erug leuk!!
Flashingback
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:01
ik vind em ook wel stoer.
Stuf
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:51
idd zeer stoer ;)
die lampen boven de bar... echt meesterlijk..
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.