Volledige versie bekijken : Maak een "Defense Turret"
martg2a
%Europe/Berlin %524 %2006, 12:35
Iedereen die het spel red alert 2 wel eens heeft gespeelt weet wel wat een defense turret is. Zo'n vierkant ding met gaten waar allemaal van die raketten uitschieten om vijandige vliegtuigjes neer te halen. De bedoeling is maak(maakt niet uit mel welk programma, is wel leuk als je het ook kan animeren zodat je de raketten ziet vliegen) een defense turret en we zullen zien wie de mooiste, leukste, grappigste enz. turret maakt.
Een voorbeeld bijgelevert(de vierkante dingen met gaten op de trucks)
Ik hoop dat veel mensen hun creaties posten of reacties geven op de geposte items.
Veel succes!
(Ik doe dit om te zien wat je kan me verschillende programma's, en ik heb het geprobeert en het is me niet gelukt. Niet dat het nu meteen onmogelijk is want ik kan er toch niks van)
BoNeY
%Europe/Berlin %418 %2006, 10:01
Ik doe mee :) !
Ik heb al wat leuks bedacht maar dat hou ik nog ff geheim :D !
martg2a
%Europe/Berlin %426 %2006, 10:13
Ah fijn, ik ben benieuwd!
Pimm
%Europe/Berlin %612 %2006, 14:42
Moet hij er realistisch uit zien? Waar wordt hij op beoordeeld?
martg2a
%Europe/Berlin %633 %2006, 15:12
Alles mag, hij mag zo realistisch mogelijk zijn maar ook zo leuk mogelijk. Verzin gewoon wat. Hij word beoordeelt (als het goed is) door andere members en die geven opmerkingen. Doe gewoon je best en maak hem in jouw stijl.
dystro
%Europe/Berlin %672 %2006, 16:08
ik doe ook mee :)
edit:
http://www.dystro.nl/forum/turret.png
ik ben er niet zo goed in XD
martg2a
%Europe/Berlin %535 %2006, 12:51
Wow cool, waarmee heb je dat gemaakt? Ziet er leuk uit(grappig:)), hopelijk komen er nog meer he!
dystro
%Europe/Berlin %642 %2006, 15:25
met adobe photoshop cs heb ik die gemaakt
Doc
%Europe/Berlin %047 %2006, 01:08
mss een wat late reactie, maar dit vin ik idd ook wel grappig om aan mee te doen :) als ik tijd heb ga ik er mee aan de slag!
Fatty Owl
%Europe/Berlin %741 %2006, 17:47
nu ik toch oefen op 3D wil ik ook wel zoiets (proberen) maken :).
gb41
%Europe/Berlin %910 %2006, 22:50
Ja waarom ook niet, moet wel even wat researchen dan, maar 't is een uitdaging |)
gb41
%Europe/Berlin %994 %2006, 00:51
Nou jongens ik heb een poging gedaan,
plaatje: klik hier (http://wac-entertainment.nl/turrethumvee.jpg)
swfje(verschillende "views"): klik hier (http://wac-entertainment.nl/turrethumvee.swf)
'T is echt de eerste keer dat ik zo iets doe, ik heb veel naar het bijgesloten voorbeeld gekeken van martg2a, en de hele humvee is vanuit het penciltool af aan opgebouwd(daarom is'ie ook super klein).
Hij is vrij basic, vooral als je het van dichtbij ziet, dan kan je precies zien hoe ik het gedaan heb :P
Er zitten dingetjes tussen die niet helemaal kloppen, maarja... Ik wou er nog een raketje uit animeren, maar daar had ik geen tijd meer voor |) (ik heb sowieso al meer tijd in dit project gestoken dan geplant, ik heb er nu zo'n 2 uur over gedaan)
Ik zie trouwens aan de post dates, dat ik er nogal laat mee ben, maar ach, anders loos ik'm wel in testcase.
Cheerz
edit: ik zet'm sowieso even bij testcase, omdat ze daar lekker kritisch zijn, en dan kan ik er wat van leren aangezien dit mijn eerste project is |)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.