Volledige versie bekijken : Lay-out Check
Jelle
%Europe/Berlin %859 %2005, 21:37
Hi all
Ik ben bezig met het maken van een soort template. In dit voorbeeld heb ik gebruik gemaakt van een winkelnaam om het te illustreren.
Dit is zowat de grofstructuur, gemaakt in PS, om later in HTML te zetten.
De tekst onder de fietsen moet nog opgemaakt worden (alinea's wat uit elkaar, opsommingsteken nog ontwerpen en gebruiken)
Maar wat vind je van de site in het algemeen, structuur, kleurgebruik,...
De link (http://dlo.khbo.be/1aoils/s16503/persoonlijk/test.jpg)
Alvast bedankt
Jelle
ninetynine
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:04
stijlvol, overzichtelijk, zakelijk , clean :p , 4 woorden
Jelle
%Europe/Berlin %000 %2005, 01:01
Ah, bedankt.
Nog reacties?
Ea.Z
%Europe/Berlin %009 %2005, 01:13
zied er erg proper, en zakelijk uit.. afgewisseld met die (inkt?) vlekken bovenaan...
goed gedaan..
mag ik eens vragen met welk scherm jij zo'n resolutie haalt??
Jelle
%Europe/Berlin %019 %2005, 01:27
mag ik eens vragen met welk scherm jij zo'n resolutie haalt??
Ik bekom zo'n resolutie als ik mijn scherm op zijn zij leg :D
Andere mogelijkheid is omdat je zo de bovenkant en de onderkant kan zien. Elk zijn manier van werken ;)
De kleuren stoten me wat tegen de borst. Misschien dat ik dat groen nog vervang. Maar ik wil van dit project een goed werk neerzetten, dus als er iets opvalt, just shoot.
Het is misschien moeilijk omdat je nog niet veel kan zien buiten die pagina. Het wordt tijd dat ik aan de rest begin.
Niek_M
%Europe/Berlin %410 %2005, 10:51
Zier er erg goed uit, ik moet zeggen dat ik me er niet zo heel erg stoor aan die kleur, maarja smaken verschillen he :)
Terror-web
%Europe/Berlin %498 %2005, 12:58
Ik stoor mij ook absoluut niet aan het groen en vindt de lay-out lekker overzichtelijk en goed uitgewerkt. Ik kan echter me voorstellen dat je het groen niet 'je-van-het' vindt. Misschien is het de oplossing, om de letters/header ('de spaak') een ietwat andere kleur te geven (wellicht dat het rode mooi staan -paperclip kleur-). Zelfde voor type-letters ('GED'), misschien een ietwat meer uitgesprokener kleur biedt de oplossing.
Ga in ieder geval zo door, het ziet er strak uit en de website is ook echt 1 geheel.
Larsvu
%Europe/Berlin %026 %2005, 01:37
Mooie site, wat ik zelf zou proberen is om de niet actieve buttons meer te onderscheiden van de actieve button (voor de usability).
Maak bijvoorbeeld een iets donkere rand om de niet actieve button. Een tikje donkere (rand) dan de kleur van de achtergrond (de donkere).
En ik zou inderdaad de groene subbutton kleur rood maken (die van de fiets).
Die spetters zijn echt perfect :)
Jelle
%Europe/Berlin %076 %2005, 02:50
Bedankt.
Ik ben nog steeds bezig met varianten te maken en zal de tips hier zeker uit proberen.
Nytrax
%Europe/Berlin %471 %2005, 12:18
Ziet er goed uit ja,
De kleurencombinatie vind ik zelf niet helemaal geweldig, inderdaad dat groen misschien vervangen met een ander kleurtje. Hij is verder inderdaad gewoon overzichtelijk en vrij netjes. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat als de rest ook werkt :)
Mitch
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:02
He gaaf, ik vind dit wel leuk zo nu en dan :) zo'n soort site. Probeer dat papier is een beetje te beschadigen.
Renoiser
%Europe/Berlin %480 %2005, 12:32
Maak je gebruik van het Land Down Under systeem??
Ziet er zoals eerder gezegt clean uit...
WernerL
%Europe/Berlin %559 %2005, 14:26
Ik vind hem ook wel vetjes. ;)
Vinc
%Europe/Berlin %561 %2005, 14:28
Mooi, zoals gezegd zouden de knoppen duidelijker moeten.. waar heb je die achtergrond vandaan? :)
krush
%Europe/Berlin %562 %2005, 14:30
ziet er pro uit ;) nix aan op te merken lekker clean ga er zeker mee door
die speld op die foto waar heb je die gehaald als ik vragen magen, heb dit namelijk ook nodig voor ergens in te verwerken :)
cyaa
Jelle
%Europe/Berlin %761 %2005, 19:15
@Renoiser: LAnd downl under stysteem? Dit ken ik niet :)
@ Vinc: Ik maak die achtergrond zelf, zoek eens in google naar "woodpatterns". Dan nog wat bewerken en je hebt een herhalend patroon :)
@krush: Gewoon paperclip intypen in google ;)
krush
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:49
ha thanx wist niet direct meer hoe dat dingetje noemde noemde in het engels :p
Jelle
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:27
lol, kzou niet weten hoe het heet in het nederlands, toch ook "paperclip"? :)
Cottelletje
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:40
zeer mooie layout,goed gedaan zeg
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.