PDA

Volledige versie bekijken : Afbeeldingen en outlook

joris@7de.be
%Europe/Berlin %552 %2006, 13:15
Hey

Ik gebruik al hele lang outlook express waar ik een e-mailsjabloon heb. Elke keer als ik een e-mail wil schrijven heb ik netjes mijn gegevens met mijn logo enzo erbij. Als andere dat aankrijgen; geen enkel probleem.

Nu wil ik overschakelen op outlook 2003 en het instellen gaat allemaal perfect, alleen als ik nu verzend dan moet de ontvanger altijd op '"enkele afbeeldingen zijn geblokkeerd zodat de computer..." klikken en dan verschijnt mijn logo pas.

Is dit uit te zetten? Blijkbaar is het dus de manier waarop je je mail verstuurt (ik dacht altijd dat alle berichten met foto's in; dat daar de foto's automatisch worden geblokkeerd')

Kortom, kan je een mail van outlook 2003 sturen met een afbeelding in zodat die bij de ontvanger direct verschijnt?

alvast bedankt voor de reactie!
Joris

Jordy
%Europe/Berlin %559 %2006, 13:25
ligt aan de instellingen van de ontvanger

joris@7de.be
%Europe/Berlin %561 %2006, 13:28
als ik vanuit outlook 2003 dezelfde mail en vanuit outlook express dezelfde mail stuur; moet ik enkel bij de mail van outlook 2003 bevestigen dat ik dat kadertje wil zien.

Dan ligt het toch niet aan de instellingen? Want die bleven gelijk.

Jordy
%Europe/Berlin %562 %2006, 13:29
met hetzelfde emailadres?

joris@7de.be
%Europe/Berlin %568 %2006, 13:39
ik heb het gevonden...

Ik linkte naar een bestand op een server; nu op mijn harde schijf en verstuur het mee en dan blijkt alles ok te zijn.

vreemd maar het werkt!

dankjewel toch!